خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / تركيب تيم ملي كشتي فرنگي اعلام شد

تركيب تيم ملي كشتي فرنگي اعلام شد

بازدیدها: 24

به گزارش بخش خبري سايت كهن بوم: طي بيان محمد بنا تركيب نهايي تيم ملي كشتي فرنگي بجز وزن ۶۰ كيلوگرم مشخص شده است كه با اميد اينكه آسيب ديدگي براي هيچكدام از نفرات منتخب بوجود نيايد تا پايان اين اردو ليست كامل اعلام خواهد شد.

سرمربي كشتي فرنگي بزرگسالان چنين عنوان نمود: همانطور كه گفته بودم ملاك ما براي انتخاب نفرات اعزامي به مسابقات قهرماني آسيا عملكرد فرنگي‌كاران در جام يادگار امام (ره) بود. در اين جام نفرات اول برخي اوزان طي اردوهاي گذشته عملكرد خوبي داشتند و فقط قرار بود در وزن ۵۵ كيلوگرم يك كشتي انتخابي بين بهرامي پور و فقيري برگزار شود كه بدليل رفتن بهرامي پور از اردو فقيري نماينده كشورمان در اين وزن خواهد بود.
نفرات منتخب بدين شرح اعلام گرديد:

  • محمد فقيري در وزن ۵۵ كيلوگرم
  • بيابانگرد در ۶۶ كيلوگرم
  • فرشاد عليزاده در ۷۴ كيلوگرم
  • نعمت‌پور در ۸۴ كيلوگرم
  • علي‌اكبري در وزن ۹۶ كيلوگرم
  • محسن بشنيجي در وزن ۱۲۰ كيلوگرم

بنا با بيان اينكه به هرحال بدليل شرايط خاص اردوها احتمال جايگزين كردن نفرات جديد به اين تركيب وجود دارد تصريح كرد: نمي‌شود از كنار بحث مصدوميت‌هاي احتمالي و يا احياناً مشكلات گذرنامه و غيره به راحتي عبور كرد چون يك كشتي‌گير امكان دارد دقيقاً در آخرين جلسه تمرين دچار ضرب‌خوردگي شود و همين ما را مجبور مي‌كند كه نفر ديگري را جايگزين كنيم. با اين حال اين نفرات تقريباً از ديد ما حضورشان در مسابقات قهرماني آسيا قطعي است و در پايان اين اردو با انتخاب فرنگي‌كار وزن ۶۰ كيلوگرم نيز ليست كامل و نهايي خود را اعلام مي‌كنيم.
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان در ادامه خاطرنشان كرد: وجود دو عامل مرا قبل از مسابقات قهرماني آسيا نگران كرده است. اول اينكه اين تيم كاملا تغيير كرده و تقريبا تمامي چهرها جوان هستند. ديگر خبري از المپيكي‌ها و يا قهرمانان آسيايي و جهاني گذشته در اين تركيب نيست. دوم اينكه قانون جديد و برگزاري آن هنوز داراي اشكالات و ابهاماتي است كه مي‌تواند در كشتي‌هاي حساس كار ما را سخت كند. به هرحال اميدوارم در پايان اين مسابقات به نتيجه دلخواه خود برسيم.
وي افزود: در شرايط فعالي تمرينات به صورت فشرده در حال برگزاري است و در كل از روند تمرينات راضي هستم براي من تيم ملي در شرايط فعالي از هر چيز ديگري مهم‌تر است و اين موضوع بايد براي كشتي‌گيران تيم ملي نيز كاملا جا بيافتد. پس از مسابقات آسيايي كسي كه جوابگو است من هستم پس بايد حق بدهيد كه براي رسيدن به قهرماني دوباره در آسيا در اردوها سخت‌گيري كنيم و مواظب فرنگي‌كاران خود باشيم.
محمد بنا در پايان تأكيد كرد: از تمامي علاقمندان به كشتي درخواست مي‌كنم كه براي موفقيت تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا دعا كنند. و اميدوارم ما نيز بعنوان سربازان كشور بتوانيم پاسخ محبت‌هاي مردم، مسئولان و علاقمندان به كشتي را در اين مسابقات بدهيم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1562 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *