خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / رقابت های بین المللی جام دانکلوف و نیکولاپتروف- بلغارستان

رقابت های بین المللی جام دانکلوف و نیکولاپتروف- بلغارستان

بازدیدها: 43

 

در روز نخست رقابت های بین المللی کشتی، جام دانکلوف و نیکولاپتروف در شهر صوفیه بلغارستان جوانان کشورمان صاحب سه مدال طلا, نقره و برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان رقابت های روز نخست که در رده ای سنی بزرگسالان و در اوزان ۵۹، ۷۵ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی و ۶۱ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد، محمدرضا گرایی در وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی با شکست حریف بلغارستانی صاحب مدال برنز شد و علی نوروزی در وزن ۷۵ کیلوگرم و امین میرزاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، از دور رقابت ها کنار رفتند.

همچنین در کشتی آزاد پیمان بیابانی و ابوالفضل حاجی پور در وزن ۶۱ کیلوگرم به ترتیب صاحب مدال طلا و نقره شدند و مرتضی میرزایی در وزن ۷۴ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد، ابوالفضل حاجی پور ابتدا با نتیجه ۳ بر یک از سد کریستوف بیونوفسکی از لهستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه ۹ بر ۴  الکساندر چریتوکا از مولداوی را مغلوب کرد و دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر شیوکری از بلغارستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. در همین وزن پیمان بیابانی بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۲ لابازان از مولداوی را شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی نیز ۷ بر صفر دیمیتار ایوانوف از بلغارستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد و در این دیدار نیز توانست حاجی پور را مغلوب کند و صاحب مدال طلا شود. در این وزن ۱۲ کشتی گیر حضور داشتند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد، نیز که ۱۹ نفر حضور داشتند، مرتضی میرزایی با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب گئورگی ایوانوف از بلغارستان شد و با توجه به شسکت این بلغار در دور بعد، میرزایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی، که ۱۳ کشتی گیر حضور داشتند، محمدرضا گرایی، در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۲ یوتو هریستوف از بلغارستان را شکست داد اما در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب گئورگ غریبیان از ارمنستان شد، و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها راه یافت. گرایی در این گروه ابتدا با نتیجه ۱۰ بر صفر و ضربه فنی جدایت از الجزایر را مغلوب کرد و سپس در دیدار رده بندی با نتیجه ۸ بر ۸  از سد رادوسلاو واسیلیف از بلغارستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم علی نوروزی در دور اول با نتیجه ۴ بر یک مغلوب روسو از ایتالیا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نوروزی حذف شد. در این وزن ۱۱ نفر حضور داشتند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز که ۶ نفر حضور داشتند امین میرزاده در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب اروین از ونزوئلا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، وی از دور رقابت ها کنار رفت.

رده بندی انفرادی این مسابقات به شرح زیر است:
کشتی آزاد:
۶۱ کیلوگرم: ۱- پیمان بیابانی ۲- ابوالفضل حاجی پور ۳- کروم چوچوروف (بلغارستان) و دیمیتار ایوانوف (بلغارستان)
۷۴ کیلوگرم: ۱- یوگنی ندیالکو (مولداوی) ۲- کریستیان بروژوفسکی (لهستان) ۳- رشید قربان اف (قزاقستان) و میروسلاو کایروف (بلغارستان) … ۱۵- مرتضی میرزایی (ایران)

کشتی فرنگی:
۵۹ کیلوگرم: ۱- الکساندر کوستادینوف (بلغارستان) ۲- گئورگ غریبیان (ارمنستان) ۳- محمدرضا گرایی (ایران) و طاها احمد (مصر)
۷۵ کیلوگرم: ۱- کاراپت چالیان (ارمنستان) ۲- ایلیان گئورگیف (بلغارستان) ۳- دانیل الکساندروف (بلغارستان) و لوئیس آوندانو (ونزوئلا) … ۸- علی نوروزی (ایران)
۱۳۰ کیلوگرم: ۱- لوموبیر دیمیتریوف (بلغارستان) ۲- میلوسلاو متودیف (بلغارستان) ۳- محمد عبدالطیف (مصر) … ۶- امین میرزاده (ایران)

این رقابت ها روزهای شنبه و یکشنبه نیز با برگزاری مسابقات سایر اوزان ادامه خواهد داشت.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1564 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *