خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / رقابت های بین المللی کشتی جام پاریس+عکس

رقابت های بین المللی کشتی جام پاریس+عکس

بازدیدها: 34

رقابت های بین المللی کشتی جام پاریس امروز (شنبه) با حضور کشتی گیرانی از ۲۹ کشور از جمله ایران، آمریکا، لهستان، مغولستان، مجارستان، گرجستان، روسیه و بلاروس و با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست کشتی آزاد آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نمایندگان ایران در چهار وزن نخست این رقابت ها دیروز به روی باسکول رفتند و امروز به مصاف حریفان می روند.در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۳ کشتی گیر حضور دارند، رضا اطری در دور نخست به مصاف مجیاس از ونزوئلا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران سنگال و فرانسه روبرو می شود.در وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ایران نماینده ای ندارد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۶ کشتی گیر حضور دارند حسن یزدانی در دور اول به مصاف فری از آمریکا می رود در همین وزن علیرضا قاسمی با فریف از اسپانیا مسابقه می دهد با توجه به حضور این دو کشتی گیر کشورمان در یک گروه احتمال رویارویی آن ها در دیدار نیمه نهایی وجود دارد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند عباس طحان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف یانکوفسکی از بلاروس می رود. مسابقات چهار وزن دوم و پایانی فردا برگزار می شود.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1564 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *