خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار خارجی / نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های داخل سالن ۲۰۱۷ آسیا

نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های داخل سالن ۲۰۱۷ آسیا

بازدیدها: 345

 کسب ۶ مدال طلا و ۲ نقره دستاورد تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های داخل سالن ۲۰۱۷ آسیا

فرشاد بلفکه، پژمان پشتام، مهدی ابراهیمی، سامان عزیزی، امیرحسین حسینی و بهنام مهدی زاده صاحب مدال طلا و محسن حاجی پور و امین سوری صاحب مدال نقره رقابت های کشتی فرنگی بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا امروز (سه شنبه) در شهر عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان برگزار شد و تیم ایران با اقتدار به ۶ مدال طلا و ۲ مدال نقره دست یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۹ کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخست اسلام جان بهرام اف از ازبکستان را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر راچمات مباروک از اندونزی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر یک سیدیلا تازایف از ترکمنستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حاجی پور برای کسب مدال طلا مقابل کالی سلیمان اف از قرقیزستان با نتیجه یک بر ۳ شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امین سوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر احمد داهشان از اردن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۲ از سد یوای یاماتو از ژاپن گذشت و فینالیست شد. وی عصر امروز و در دیدار فینال مقابل دانیار کالینوف از قزاقستان با نتیجه یک بر ۲ باخت و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۱ کیلوگرم فرشاد بلفکه در دور اول با نتیجه ۴ بر یک روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان را شکست داد وی در دور دوم مقابل سیف اله سلطونشوخی از تاجیکستان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بلفکه در این مرحله با نتیجه ۴ بر یک آرام واردانیان از ازبکستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار نهایی با نتیجه ۱۱ بر ۲ علی سیهو از ترکمنستان را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر محمد مچیک از لبنان را مغلوب کرد وی در دور دوم جفرسون ماناتاد از فیلیپین را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر یک از سد هشمت اله مالیک خلیل از افغانستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید. پشتام در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۴ تمرلان شادوکایف از قزاقستان را مغلوب کرد و فینالیست شد. وی در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر صفر ریدونگ ژانگ از چین را شکست داد و بعنوان قهرمانی و مدال طلا رسید.

در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور نخست بانتیجه ۳ بر ۲ آسخات دلمحمداف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نوربک خاشیمبیکوف از ازبکستان را بانتیجه ۷ بر صفر از پیش رو برداشت و فینالیست شد. ابراهیمی در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۲ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم سامان عزیزی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک سگلدی آنایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل حسین موتسولوگوف از قزاقستان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک آزات بیشیبیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر یک از سد راویندر خاتری از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت .

در وزن ۹۸ کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر یک اصلان کولیف از ترکمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نارا یوتا از ژاپن را با نتیجه یک بر یک مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت. حسینی در دیدار فینال در مقابل اوزو دژوزوپبکوف از قرقیزستان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ نورماخان تینالیف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی های آسیایی و قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه ۷ بر ۳ از سد ساتوشی کایزوکا از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی زاده در این دیدار مقابل کیانگ منگ از چین با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال ناوین از کشور هند را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

رده بندی انفرادی این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۹ کیلوگرم: ۱- کالی سلیمان اف (قرقیزستان) ۲- محسن حاجی پور (ایران) ۳- اسلام جان بهرام اف (ازبکستان) و آیدوس سلطانگالی (قزاقستان)
۶۶ کیلوگرم: ۱- دانیر کالینوف (قزاقستان) ۲- امین سوری (ایران) ۳- یو ای یاماتو (ژاپن) و المرات تاسمراداف (ازبکستان)
۷۱ کیلوگرم: ۱- فرشاد بلفکه (ایران۹ ۲- علی سیهوف (ترکمنستان) ۳- مصطفی حسینی (افغانستان) و آرام واردانیان (ازبکستان)
۷۵ کیلوگرم: ۱- پژمان پشتام (ایران) ۲- رادونگ ژانگ (چین) ۳- سینگ گورپرت (هند) و تامرلان شادوکایف (قزاقستان)
۸۰ کیلوگرم: ۱- مهدی ابراهیمی (ایران) ۲- آتابک عزیزبکوف (قرقیزستان) ۳- سهراب عبدالخایف (تاجیکستان) و آسخات دیلمحمداف (قزاقستان)
۸۵ کیلوگرم: ۱- سامان عزیزی (ایران) ۲- راویندر خاتری (هند) ۳- سیهازبردی اولیکوف (ترکمنستان) و حسین موتسولوگوف (قزاقستان)
۹۸ کیلوگرم: ۱- امیرحسین حسینی (ایران) ۲- اوزور دژوزوپبکوف (قرقیزستان) ۳- میرزامین صفراف (تاجیکستان) و یوتا نارا (ژاپن)
۱۳۰ کیلوگرم: ۱- بهنام مهدی زاده (ایران) ۲- ناوین (هند) ۳- نورماخان تینالیف (قزاقستان) و مومینجون عبداله یف (ازبکستان)

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 616 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *