خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / انتخابي يا انتصابي؟

انتخابي يا انتصابي؟

بازدیدها: 874

غلامرضا محمدي سرمربي جوان و شايسته تيم ملي کشورمان که عملکرد قابل قبولي را در جهاني ۲۰۰۵ بوداپست بر جاي گذاشت.

 روز قبل در طي يک برنامه تلوزيوني در مورد نحوه انتخاب ملي پوشان، نفر اول مسابقات انتخابي تيم ملي را ملي پوش قطعي ندانست و فاکتورهايي نظير عملکرد ساليانه و نظم و انضباط در اردو را از عوامل انتخاب ملي پوشان اعلام کرد.
محمدي در دوران قهرماني اش با انضباط و قانونمند بود و همگان به ياد دارند که چگونه در انتخابي ۲۰۰۴ آتن او را کنار گذاشته و بابک نورزاد را که شکست خورده وي بود، راهي المپيک کردند، نورزاد نيز توقعات کادر فني را برآورده نکرد.
محمدي خود زخم خورده بي عدالتي و تفکرات غلط حاکم بر کشتي است و با توجه به شهامت و عدالت اين قهرمان ارزنده کشور اميد آن مي رود که واژه قانونمندي در انتخاب ملي پوشان را در معناي واقعي کلمه ادا کند تا بدين شکل روالي را که بر کشتي کشور به عنوان يک قانون تحميل شده  تصحيح شود و تيم ملي جايگاه شايستگان باشد.
گواه صريح اين ادعا مسابقات انتخابي روسيه است که تنها نفر اول به عضويت تيم ملي درمي آيد، ديديم که در انتخابي ۲۰۰۷ باکو چگونه تازه واردي چون ماخاچ مرتضي علي اف با پيروزي کمرنگ بر بزرگي چون سايتي اف به عضويت تيم ملي درآمده ونائل  کسب مدال طلاي جهان شد و از اين نمونه ها بسيار است.

با توجه به مطالب فوق يکي از راههاي موفقيت تيم ملي احترام به قانون و اعتماد کردن به نفرات برتر مسابقات انتخابي است که ما چنين انتظاري را از تصميم گيرندگان دلسوز فدراسيون کشتي داريم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *