خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / فرصتی برای کشتی گیران گمنام

فرصتی برای کشتی گیران گمنام

بازدیدها: 11

سرمربی تیم كشتی آزاد كشورمان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی كشور در روزهای آتی گفت: این مسابقات فرصتی برای كشتی گیران گمنام و مستعد است كه خودشان را به كادرفنی نشان دهند و مطمئن باشید كه توجه ویژه ای به مسابقات قهرمانی كشور خواهیم داشت.

“غلامرضا محمدی” در گفتگو با (ایپنا)، با بیان این مطلب افزود: پیشرفت كشتی زمانی اتفاق می افتد كه چند مهره قابل اتكاء در هر وزن وجود داشته باشند و در این مدت با ایجاد رقابت سالم بین كشتی گیران طراز اول و اعزام نفرات دوم هر وزن به مسابقات برون مرزی به دنبال ایجاد تداوم در حركت رو به جلو كشتی آزاد هستیم.

دارنده مدال نقره جهان انتقادهای چند روز اخیر از “فردین معصومی” را نا عادلانه قلمداد كرد و ادامه داد: او در دیدار پایانی مقابل “بلال ماخوفی” قرار گرفت كه جزء بهترین كشتی گیران دنیا است كه از لحاظ قدرت بدنی در شرایط عالی قرار داشت و نباید شكست معصومی را یك فاجعه بدانیم و مدال نقره كه وی كسب كرد از ارزش زیادی برخوردار است.

محمدی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر ابراهیمی و معصومی بهترینهای كشتی ما در اوزان ۹۶ و ۱۲۰ كیلوگرم هستند كه نشان از موجودیت كشتی ما دارد اما نفرات بعدی این ۲ وزن می توانند خودشان را به كادر فنی اثبات كنند و ما هم با نگاه به آینده سعی در پشتوانه سازی خواهیم داشت.

دارنده مدال برنز جهان سال آینده را سال پركاری برای كشتی ایران دانست و خاطر نشان كرد: ما با برنامه ها و اهدافمان پیش خواهیم رفت و تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا با تمام قدرت در مسابقات آتی شركت كنیم و از مسئولان تقاضا دارم كه توجه ویژه ای به ورزش اول كشور داشته باشند.

محمدی در پایان یادآور شد: مسابقات دانمارك به پایان رسید و نباید فراموش كنیم كه رقابت شدیدی بین كشورها وجود دارد و ما هم تلاشمان را بیش از گذشته انجام خواهیم داد تا كشتی ایران نیز به جایگاه اصلی اش در جهان بازگردد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *