خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / مهلت نقل و انتقالات ليگ کشتي بي سرو صدا تمديد شد

مهلت نقل و انتقالات ليگ کشتي بي سرو صدا تمديد شد

بازدیدها: 22

ابتدا متوليان فدراسيون با شعار قانونمندي در رقابتهاي ليگ امسال، ظاهري جدي تر به اين پيکارها دادند و قصد داشتند مشکلات سالهاي گذشته را به نوعي در رقابتهاي امسال جبران کنند. اما تاکنون فقط تيم هاي نفت تهران، نيروي زميني ارتش، بروجرد و گاز مازندران بطور رسمي آمادگي خود را به سازمان ليگ اعلام کردند و هنوز خبري از تيم هاي گراد تهران، راه آهن خراسان، صدراي زيرآب، صنايع و معادن همدان و … نيست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سازمان ليگ پيشتر اعلام کرده بود که تيم هاي علاقمند به حضور در رقابتهاي ليگ کشتي آزاد و فرنگي از تاريخ ۱۵ مهرماه تا دوم آبان ماه مهلت دارند تا علاوه بر اعلام آمادگي رسمي به اين سازمان به جذب کشتي گيران و مربيان مورد نظر خود بپردازند.

گويا تصميم اهالي برگزاري پيکارها عملي نشد و مهلت نقل و انتقالات ليگ بي سر و صدا تا زمان آغاز ليگ يعني اواسط آبان ماه تمديد شد.

به گفته يکي از اهالي فدراسيون کشتي، رقابتهاي ليگ امسال حتي با ۴ تيم هم برگزار خواهد شد، کمااينکه رايزني ها با باشگاه هاي مختلف همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است، طبق اعلام سازمان ليگ فدراسيون کشتي سوت آغاز رقابتهاي ليگ مي بايست از اواسط آبانماه به صدا در آمده و اين مسابقات به دليل عدم تداخل با برنامه هاي تيم هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي تا اواخر ديماه به پايان برسد.
 
     
 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *