خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / تغییر و تحولاتی در کمیته لیگ از نوع معکوس

تغییر و تحولاتی در کمیته لیگ از نوع معکوس

بازدیدها: 20

کمیته لیگ مکانی برای محک زدن اهالی فدراسیون…! 
جابجایی در مجموعه ای کوچک اما دوستانه…؟

دیروز طی حکمی از سوی فدراسیون کشتی رضا غلامی در تجربه ای جدید به سپرستی کمیته لیگ منصوب شد و تورج لارودی نیز برکنار گردید ، در این جابجایی هیچگونه تفکرات مثبتی از سوی تصمیم گیرندگان مشاهده نمیشود چرا که سوابق جدول نویسی آقای غلامی جوابگوی لیگ آشفته ای به نام برتر نیست.
انتظار میرفت که مسئولین فدراسیون به بیرون از مجموعه دوستانه و کوچک خود نیم نگاهی می انداختند تا با جذب افرادی دلسوز و کارآمد قدمی مثبت در جهت شکوفایی ورزش اول کشورمان بر میداشتند.

طی یکی دو سالی که آقای لارودی با برگزاری نامطلوب لیگ اکثریت تیمها را از شرکت در این دوره مسابقات منصرف کرد ، حداقل تجربه کسب کرده بود هر چند بدون ثمر. 
انتخاب سرپرست جدید جای تعجب است که لیگ برتر به دنبال افرادی غیر برتر است.
روند منفی و معکوس لیگ در سنوات قبل نشان میدهد که تنها نکته معقول و منطقی اش کسب درآمد برای قهرمانان مظلوم و بی ادعای کشتی کشورمان است که متاسفانه قسمتی از این منابع مالی که مختص قهرمانان است صرف برنامه ریزی غلط مجموعه کوچک چسبیده ها و نورچشمی هاست.
افراد متخصص زیادی هستند که میتوانند به برگزاری با شکوه و مثمرثمر لیگ برتر کمک کنند بدون هیچ چشمداشت مادی…!
امید آن میرود که ریاست فدراسیون با تغییری در مشاوران خود با خانواده بزرگ کشتی آشنایی بیشتری پیدا کنند تا با سوابق و عملکردی مثبت از فدراسیون کشتی خداحافظی کنند.  

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *