خانه / کارشناسی / آنالیز فنی مسابقات / جانشين عليرضا دبير !؟

جانشين عليرضا دبير !؟

بازدیدها: 17

پس از مدال نقره مسابقات جهاني تهران ديگر در ۶۶ كيلو صاحب مدال نشديم.

ازميان مسعود واحدي، مسعود مصطفي جوكار وحسن طهماسبي مهره قابل اطميناني نيافتيم تا اينكه با يك تصميم درست، جوان شايسته پل سفيدي به اين وزن كوچ كرد . خيلي زود در وزن جديد خودرا نشان داد و پس از كارنامه قابل قبول در مسابقات انتخابي اصفهان ، نمايش منحصر به فردي را در جام تختي به مرز نمايش گذاشت و با كشتيهاي درخشان در مسابقات گزينش المپيك خيال اهالي كشتي را تا مدتها راحت كرد.

در يك جمله مي توان گفت كه مهدي تقوي نه از جنس كشتي بلكه خود كشتي است. او يك گام جلوتر از تمامي مدعيان داخلي قرار دارد.
وي كشتيهاي قابل قبولي درميدان بزرگي چون المپيك برگزار كرد و اگر كادر فني در مبارزه با رمضان شاهين تاكتيك مناسبي اتخاذ مي كردند امروز به يقين از يكي از مدال داران المپيك صحبت مي كرديم.

در هفته چهارم يكي از زيباترين كشتيها را مهدي تقوي به نمايش گذاشت و در برابر با تجربه اي چون محسن بابائي خوش درخشيد و با اجراي فنون بكر كشتي ازهم اكنون مربيان تيم ولي را مجاب كرد تا پيراهن تيم ملي در جام جهاني تهران را برايش كنار بگذارند.
تقوي ۲۱ ساله در صورت تداوم تمرينات و پشتكار مثالزدنيش مي تواند حداقل تا دو المپيك براي كشور عزيزمان افتخار آفريني كند و پيش بيني اين امر با توجه به توانائي هاي بالاي اين جوان رعناي كشتي ايران دور از دسترس نيست.اعضاي مجموعه كهن بوم  براي وي آرزوي موفقيت و پيشرفت روز افزون را دارند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

نگاهی به شش دوره مسلبقات لیگ آزاد

بازدیدها: 61با بررسی شش دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در می یابیم که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *