خانه / کارشناسی / آنالیز فنی مسابقات / بازكشتي پيروزمندانه …

بازكشتي پيروزمندانه …

بازدیدها: 7

پس از مدال المپيكي اميررضا خادم در وزن۷۴ کيلوگرم،بهروز ياري تنها با يك مدال برنز در اين وزن كار خود را به اتمام رسانيد و مومني  نيز نتوانست جانشين خلفي در المپيك ۹۶ باشد

تا جائيكه در مسابقات جهاني ۱۹۹۷اميرتوكليان ۶۹ كيلوگرمي به اين وزن آمد، سپس تا المپيك ۲۰۰۰ سيدني ميدان را به درستكار و مسعودي  دادند و نتوانستيم فردي خيبر شكني را بيابيم. پس از آنكه سال ۲۰۰۱ به مهدي حاجي زاده ميدان داده شد بالاخره در سال ۲۰۰۲ صاحب يك مدال طلا شديم و اين امر چندان تداوم نداشت چرا كه حبيبي و حاجي راده تا سال ۲۰۰۵ كشتي را صاحب مدال نكردند.

در انتخابيهاي كرج جواني از بندرگز كاري كرد كارستان و با غلبه بر دو مدعي درجه اول اين وزن نظر تمامي اهالي فن و علاقه مندان را به خود جذب كرد ولي حيف كه از حمايت هيچ يك ازاهالي فدراسيون برخوردار نشد.در آن سال ،اصغر بذري پس از ۴ سال  تك مدال نقره اي دريافت كرد و در ۲۰۰۷ باكو دست خالي بازگشت و ميثم مصطفي جوكار نيز در حد و اندازه المپيك ظاهر نشد.

با وجود مدعيان هم سطحي چون ميثم جوكار ، ايمان محديان ، علي اصغر بذري ، صادق گودرزي و … نمي توان به راحتي از نام سعيد ريا حي گذشت. او پس ازناكامي هاي سال قبل (به دليل نداشتن حامي و امكانات ) يكسالي است كه تمرينات خود را زير نظر عليرضا رضائي آغاز كرده وپيشرفت چشمگيري داشته است .
در هفته چهارم در مبارزه اي جانانه اي در مقابل صادق گودرزي موفق شد يكي از مدعيان درجه اول اين وزن را شكست دهد و با توجه به قابليتهاي فني بالاو روحيه تهاجمي وي مي توان از هم اكنون او را يكي از ملي پوشان جام جهاني تهران ناميد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

نگاهی به شش دوره مسلبقات لیگ آزاد

بازدیدها: 61با بررسی شش دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در می یابیم که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *