خانه / کارشناسی / آنالیز فنی مسابقات / سعيد ابراهيمي خوش درخشيد …

سعيد ابراهيمي خوش درخشيد …

بازدیدها: 10

كم حرف و حاشيه است اما اهل عمل ، با نجابت و ساكت اما جسور و جنگنده.

پس از درخششهاي رسول خادم و عباس جديدي در نيمه سنگين ، عليرضا حيدري اميد اول اين وزن بود و بالواقع چندين سال يك تنه بار افتخار آفريني را به دوش كشيد و ما طي چند ساله گذشته نتوانستيم جانشين مناسبي براي ولي پيدا كنيم تا اينكه سعيد ابراهيمي از ۸۴كيلوگرم خداحافظي كرد و مهمان مدعيان اين وزن شد،حيف كه به اوميدان نداديم ولي عليرغم تمامي اين كاستي ها ابراهيمي با صبر و استقامت تمرينات خود را ادامه داد تا به حقش در ۲۰۰۷ باكو رسيد و مبارزات خيره كننده را درآن ميدان برگزار كرد. حيف اگر كمي تمرينات منظم و علمي تري را پشت سر مي گذاشت حالا در ويترين افتخارات خود مدال خوشرنگ المپيك را نيز به يادگار مي گذاشت.
د رهفته چهارم، رقابت نزديك وي را با دارنده مدال برنز المپيك ديديم و نكته حائز اهميت حركت رو به رشد سعيد ابراهيمي است چرا كه چند ماه قبل در المپيك ۲۰۰۸ به گئورگي گوگشيليدزه باخت، اما عصر دوشنبه ميدان دار اين كار زار بود و در تايم دوم چوب اشتباه فني خود را خورد و اگر آسيب ديدگي رخ نمي داد به احتمال قوي او پيروز ميدان مي گشت.
اميدواريم اين جوان شايسته كشتي ،هر چه زودتر بهبودي كسب كند و در مسابقات جام جهاني تهران تيم ملي را صاحب پيروزي كند. در حاشيه ديدار وزن ۹۶ كيلوگرم پس از آسيب ديدگي سعيد ابراهيمي ،گئورگي گوگشيليدزه كه از اخلاق و منش پهلواني سود مي برد بسيار ناراحت و نگران به بالاي سر ابراهيمي آمدو در لحظه اعلام راي داوران از بالا بردن دست خود ممانعت مي كرد و سر تعظيم و عذر خواهي براي تماشاگران فرود آورد.
حركت جوانمردانه گوگشيليدزه گوياي خصلت ها ي والاي اين قهرمان برجسته گرامي است.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

نگاهی به شش دوره مسلبقات لیگ آزاد

بازدیدها: 61با بررسی شش دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در می یابیم که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *