خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / واژه برتر را به ليگ كشتي نچسبانيد

واژه برتر را به ليگ كشتي نچسبانيد

بازدیدها: 17

رئيس اسبق سازمان ليگ كشتي معتقد است كه چسباندن واژه برتر به ليگ كشتي از سوي مسوولان فدراسيون كشتي بدون هيچ دليل و توجيهي صورت مي گيرد.

اسداله رضايي در گفت وگو با ايرنا افزود: ليگ برتر به مسابقاتي اطلاق مي‌شود كه در زير مجموعه آن رقابتهايي مختلفي نظير ليگ دسته يك يا دو و همچنين ليگ‌هاي منطقه‌اي كشتي آن هم در سطوح مختلف سني وجود داشته باشد، اما متاسفانه مي‌بينيم كه تنها ليگ كشتي كشورمان با عنوان ليگ برتر برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: طي ساليان گذشته رقابتهاي ديگري مانند ليگ منطقه‌اي يا پيكارهاي دسته يك و دو نيز برگزار مي‌شد و تيم‌هاي قدرتمند و فاتح پس از گذشتن از اين فيلترها وارد عرصه ليگ برتر مي‌شدند. اما در حال حاضر اين چنين نيست و هر باشگاهي با سرمايه‌گذاري چند ميليوني مي‌تواند به راحتي وارد رقابتهاي ليگ شود.

رضايي گفت: برگزاري موفق رقابتهاي ليگ نياز به رايزني و ايجاد انگيزه براي سرمايه‌گذاران و باشگاه‌ها نيز دارد و فدراسيون نبايد درست چند هفته مانده به آغاز ليگ به فكر تماس با باشگاه‌ها و بخش خصوصي باشد. سرمايه گذاران براي تزريق اعتبار به كشتي نياز به رفتار و تعامل مناسب اهالي فدراسيون دارند تا با اشتياق مدت بيشتري در عرصه كشتي مانده و سرمايه گذاري كنند.

رئيس اسبق سازمان ليگ در پايان گفت: اميدوارم با برنامه ريزي دقيق از سالهاي آتي شاهد برپايي رقابتهاي مختلفي در زير مجموعه ليگ باشيم تا ضمن تشويق و ترغيب مربيان و كشتي گيران سطوح سني مختلف، باشگاه‌ها نيز رغبت بيشتري به حضور در رقابتهاي ليگ را پيدا كنند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *