خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / کشتی از برخوردهای سلیقه ای مدیران لطمه میخورد

کشتی از برخوردهای سلیقه ای مدیران لطمه میخورد

بازدیدها: 23

محمدحسن محبي در خصوص غيبت تيمش در رقابتهاي ليگ كشتي امسال گفت:
متاسفانه كشتي در برخي از مقاطع از برخوردهاي سليقه‌اي مديران و تغيير مكرر آنان لطمه مي‌خورد.

مديرعامل باشگاه شركت پخش و پالايش كرمانشاه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: در بسياري از مواقع ديده شده كه يك باشگاه ورزشي پس از چند سال سرمايه‌گذاري در عرصه كشتي به يكباره از اين عرصه فاصله مي‌گيرد و مديران ارشد آن سازمان يا باشگاه ترجيح مي‌دهند در رشته‌هاي ديگر سرمايه‌گذاري كنند.

وي ادامه داد: باشگاه ما نيز دچار اين مشكل شد و با توجه به سابقه حضورمان در عرصه رقابتهاي ليگ كشتي آزاد و فرنگي و كسب نتايج قابل قبول در اين پيكارها، اسير برخوردهاي سليقه‌اي مديران و مسئولان ارشد شركت شد.

اين واقعيت به گونه‌اي است كه اگر يك مدير به كشتي علاقه داشته باشد تمامي امكانات مهيا مي‌شود و اگر مدير بعدي علاقه چنداني به كشتي نداشته باشد متاسفانه بايد قيد كشتي و حضور در ليگ را زد.

سرمربي اسبق تيم ملي در خصوص حضور دو تيم كرمانشاهي در رقابتهاي ليگ گفت:
سعي ما بر اين است كه علاوه بر حضور تيم شهرداري و شوراي شهر كرمانشاه، تيم پخش و پالايش نيز در ليگ حضور يابد كه فعلا در مراحل رايزني با مديران شركت و تخصيص اعتبارات لازم هستيم. در هر صورت تلاش مي‌كنيم كه امسال در ليگ كشتي آزاد حاضر شويم ولي اگر اين چنين نشد به سال بعد و ليگ آينده اميدوار خواهيم بود.

محبي در پايان گفت: استان كرمانشاه، خطه قهرمان پرور و كشتي خيزي است كه نبايد در رقابتهاي ليگ غايب باشد. اميدوارم با مهيا شدن شرايط لازم ، باشگاه پخش و پالايش نيز بتواند با جمع و جور كردن تيمي از كشتي گيران بومي خود در اين رقابتها شركت كند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *