خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / اهداء تندیس ویژه فیلا به عبدالله زارع

اهداء تندیس ویژه فیلا به عبدالله زارع

بازدیدها: 19

رافائل مارتینتی رئیس فدراسیون جهانی کشتی فیلا در جریان برگزاری کلاس مربیگری کشتی فرنگی در ارمنستان تندیس ویژه فیلا را به عبدالله زارع بهترین مربی سال ۲۰۰۹ جهان اهداء کرد.

در این کلاس چهار روزه که ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه در شهر ایروان ارمنستان برگزار شد هفت مربی ایرانی به همراه مربیان سرشناس کشتی فرنگی دنیا کلاسهای تئوری و عملی را زیر نظر مدرسان سرشناسی همچون غازاریان ارمنستانی، تنومن آلمانی، ونازاریان دارنده چند مدال جهان والمپیک برگزار کردند و در روز پایانی نیز درامتحان نهایی شرکت کردند تا پس از مشخص شدن آزمون درجه آنها مشخص شود.

ناصرنوربخش، جمشید خیرآبادی مربیان تیم ملی کشتی فرنگی و خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از طرف فدراسیون کشتی در این کلاس شرکت داشتند. حسن یوسفی افشار، بهرام حسین‌زاده، محمدعلی چمیانی و دکتر عباس خدایاری دیگر نفرات شرکت کننده کشورمان در این کلاس بین‌المللی بودند و ایران با هفت نفر بیشترین شرکت کننده را در میان تمامی کشورها داشت.

همچنین در جریان این کلاس بین المللی کشتی فرنگی، رافائل مارتینتی رئیس فدراسیون جهانی کشتی (فیلا)، تندیس ویژه فیلا را به عبداله زارع بهترین مربی سال ۲۰۰۹ جهان اهدا کرد.

ناصر نوربخش مربی تیم ملی به نمایندگی از وی این جایزه را دریافت کرد. این جایزه شامل یک تندیس است که حاوی این معنی است که کشتی‌گیران باید همیشه در دست مربیان حفظ شوند. عبدالله زارع ۸۴ ساله اولین مربی حمید سوریان دارنده چهار مدال طلای رقابتهای جهانی است. مربیان ایرانی بامداد امروز چهارشنبه به ایران بازگشتند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *