خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / مربيان كشتي حقوق مناسبي دريافت نمي‌كنند

مربيان كشتي حقوق مناسبي دريافت نمي‌كنند

بازدیدها: 17

رئيس كميته مربيان فدراسيون كشتي گفت: متاسفانه حقوقي كه مربيان دريافت مي‌كنند هرگز در حد تلاش و زحمت‌شان نيست.

امير شيرگير در گفت‌وگو با  خبرگزاري فارس اظهار داشت: متاسفانه مربيان ما در ازاي تلاش و زحمتي كه براي پيشرفت كشتي متحمل مي‌شوند، پولي دريافت نمي‌كنند. ما در واقع بايد به مربيان‌مان پولي را بدهيم كه در صورت درخواست ديگر كشورها براي اعزام مربي، از آنها طلب مي‌كنيم. اين رقم بين ۲۵۰۰ تا ۳ هزار دلار است.
وي افزود: در اين خصوص فدراسيون همه تلاشش را براي حمايت از مربيان به كار مي‌بندد؛ اما به توجه بيشتر سازمان تربيت‌بدني نياز داريم.
رئيس كميته مربيان فدراسيون كشتي خاطرنشان ساخت: تقويت مربيان و باشگاه‌ها به پيشرفت كشتي منجر خواهد شد. براين‌اساس هر ۲ مقوله به توجه بيشتري نياز دارند. باشگاه قوي و مربي باانگيزه و تامين‌شده از نظر مالي مي‌توانند كشتي ايران را به آنچه كه استحقاقش را دارد، برسانند. اين در حالي است كه هم‌اكنون حداقل حقوقي كه به مربيان تعلق مي‌گيرد ۱۱۰ هزار تومان است. البته من از ميزان حقوق مربيان تيم ملي خبري ندارم.
شيرگير در مورد همكاري محمدحسين دباغي با فدراسيون كشتي پاكستان گفت: درخواست اين كشور استفاده ۲ ماهه از مربي ايراني بود كه دباغي به پاكستان رفت و آنها نيز از عملكرد اين مربي مازندراني خيلي راضي بودند؛ اما درخواست دوباره‌اي از سوي پاكستان به ما ارائه نشده است.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *