خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / به کشتی بدهکار هستم

به کشتی بدهکار هستم

بازدیدها: 24

نامهایی چون تختی،زندی،موحد … دبیر ،رضایی،حیدری و دیگر بزرگان خطه دلاوران ایران زمین ، آبرو و اعتبار ورزش اول کشورمان است و اگر وجود نازنین این پهلوانان نبود کشتی ما هیچگاه زبانزد جهانیان نمیشد.
علیرضا حیدری نامی که جهانی است و به عنوان نماد و اعتبار کشتی ایران در دنیا قلمداد میشود ، در مصاحبه جدید ، خود را بدهکار کشتی می داند که این بینش ، نشان از روح بزرگ و افتادگی این بزرگرمرد کشتی کشورمان دارد.
ایران و ایرانی همچنان به وجود قهرمانان خود افتخار میکند و درخت  کشتی با وجود این غیورمردان تنومند میگردد.

“علیرضا حیدری” در گفتگو با  (ایپنا)، در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز در کشتی فعالیت دارید، گفت: کشتی در خون من است و هیچوقت از کشتی جدا نخواهم شد اگرچه سمتی در کشتی ندارم اما در کرج به کار سازندگی مشغول هستم و هفته‌ای ۳ روز در باشگاه، کشتی‌گیران را تمرین می‌دهم.

از حیدری سؤال شد آیا برای قهرمان بزرگی چون او که مدتی هم سرمربیگری تیم ملی را برعهده داشته مربیگری در باشگاه کوچک نیست، گفت: امثال بنده به کشتی بدهکار هستیم و کار کردن در باشگاهها بخصوص مناطق محروم افتخاری بزرگ برای من بوده و خواهد بود.

به اعتقاد من یکی از فاکتورهای مربیان در تمام رده‌ها مربیگری در باشگاهها است. به عبارت دیگر مربی باید سلسله مراتب را از باشگاه‌های سازنده آغاز کرده و سپس به رده‌های بالاتر بیاید، به کسی می‌توان مربی گفت که حداقل چند شاگرد داشته و در درازمدت آنها را تحویل تیم ملی دهد.

دارنده ۶ مدال المپیک و جهان در پایان اضافه کرد: کشتی ما دارای پشتوانه‌های بسیاری است که در صورت توجه و داشتن برنامه در رده‌های پایه می‌توانیم همانند گذشته حرف اول را در دنیا بزنیم در غیر این صورت موفقیت‌ها جرقه‌ای بیش نخواهد بود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *