خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / پرداخت هزينه‌هاي جراحي از سوي سوريان

پرداخت هزينه‌هاي جراحي از سوي سوريان

بازدیدها: 7

محمدي: اميدوارم براي هميشه از كشتي‌گرفتن محروم نشوم.
تمام هزینه های عمل  را حميد سوريان پرداخت كرده است.

علي محمدي در گفت‌وگو با  خبرگزاري فارس اظهار داشت: بعد از عمل جراحي‌اي كه پشت سر گذاشته‌ام، كشتي‌ گرفتن در ليگ ۸۸ را حتما از دست داده‌ام؛ اما اميدوارم عمر قهرماني‌ام به پايان نرسد و باز هم بتوانم روي تشك حاضر شوم.
وي در مورد مصدوميت‌اش تصريح كرد: پيش از اعزام تيم ملي به مسابقات جهاني، در حين تمرين از ناحيه كمر آسيب ديدم و به تجويز پزشك ۲ آمپول كورتون تزريق كردم؛ اما زماني كه تيم عازم دانمارك شد، دردم شدت گرفت و به پزشك ديگري مراجعه كردم كه بعد از گرفتن MRI اعلام كرد حتما بايد جراحي كنم. ۲۰ روز تمام استراحت كردم و حالا هم گردنم را بسته‌ام. يك ماه ديگر مجددا نزد پزشك مي‌روم تا نظر قطعي‌اش را در مورد كشتي‌گرفتنم اعلام كند.
محمدي در مورد هزينه‌هاي جراحي‌اش گفت: اين مصدوميت تاكنون ۹ ميليون تومان برايم هزينه داشته كه همه آن را حميد سوريان پرداخت كرده است. با فدراسيون كشتي صحبت كرده‌ام و قرار است نامه‌نگاري‌هاي لازم براي دريافت اين پول از فدراسيون انجام شود.
اين كشتي‌گير كه همراه با حميد سوريان زمينه‌ساز تيم سوني در رقابت‌هاي ليگ فرنگي بود، ادامه داد: به عنوان سرپرست تيم سوني در ليگ ۸۸ حضور خواهم داشت.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1575 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *