خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / فردي از جنس كشتي بايد سكان دار فدراسيون باشد

فردي از جنس كشتي بايد سكان دار فدراسيون باشد

بازدیدها: 9

سرمربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد كشورمان گفت: رئيس فدراسيون با جابجايي هاي غيرمنطقي ضربه جدي به پيكر كشتي واردخواهد كرد.
كسب مدال از سوي مهدي تقوي در پيكارهاي جهانی دانمارك به پتانسيل بالاي اين كشتي گير بر مي گردد و يك استثناء در كشتي كشور به حساب مي آيد و درصد كمي از آن به برنامه ريزي فدراسيون كشتي برمي گردد.

محمدحسن محبي، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: كساني مانند افشار زاده صحبتهايي در  مورد هدفمندد كردن فدراسيون كشتي كرده اند. اما  اين صحبتها فقط جنبه تئوري دارد و كمبود ها بررسي نمي شود. بايد مسئولان سازمان تربيت بدني، سكان هدايت كشتي كشور را به دست فردي از جنس كشتي بسپارند.
وي ادامه داد: در دوران رياست و فعاليت كساني مانند امير رضا خادم و محمدرضا طالقاني تيم ملي ما در ميادين مهم بين المللي مقام هاي خوبي را كسب كرد و مدالهاي رنگانگي را براي ورزش كشور به همراه داشت. اما از زماني كه يزداني خرم در رأس كار قرار گرفت جايگاه كشتي ما در سطح دنيا پايين آمد.
پيشكسوت كشتي كشورمان تصريح كرد: يزداني خرم بايد مربيان تيم ملي در تمامي رده هاي سني اعتماد داشته باشد و با در اختيار گذاشتن بهترين امكانات زمينه لازم را براي موفقيت تيم هاي ملي در ميادين مختلف بين المللي فراهم كند.
وي با اشاره به تغييرات بي  پايه در كشتي گفت: تورج لارودي در مدت حضور در سازمان ليگ تجربيات ارزشمندي كسب كرد اما به راحتي از سوي رئيس فدراسيون كنار گذاشته شد.
وی معتقد است بركناري لارودي به ديد پايين يزداني خرم برمي گردد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1575 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *