خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / متاسفانه كشتي ايران گرفتار روابط شده است

متاسفانه كشتي ايران گرفتار روابط شده است

بازدیدها: 15

 به جرات مي‌توان گفت رقابتهاي ليگ علاوه بر عدم برنامه ريزي كافي و آغاز به موقع پيكارها، اسير نوعي روابط شده كه هر لحظه بر آتش مشكلات اين مسابقات دامن مي‌زند.

محمد طلايي  در گفتگو با ايرنا خاطر نشان كرد: با كمال تاسف كشتي ايران گرفتار نوعي رابطه شده كه مشكلات متعددي را در اين عرصه بوجود آورده است.
به نظر من اگر رقابتهاي ليگ زودتر از اينها آغاز شده بود هيچگاه چنين مسائلي رخ نمي‌داد تا يك تيم امروز اعلام آمادگي كند و فردا از حضور در رقابتها انصراف دهد.

وي در رابطه با حضور مربيان تيم ملي در رقابتهاي ليگ افزود: به هيچ عنوان نمي‌توان در اين خصوص نظر قطعي و مطمئني داشت، چراكه دقيقا از ميزان درآمد مربيان و نيازهاي مالي آنان اطلاع ندارم تا اين كار را تاييد يا منع كنم. ولي در مجموع اين مسئولان فدراسيون هستند كه با توجه به وضعيت كنوني تصميم مي‌گيرند مربيان تيم ملي در ليگ باشند يا نه.

قهرمان مسابقات جهاني ‪ ۱۹۹۷‬كراسنويارسك روسيه گفت: هم اكنون در كشتي اصفهان و در رده نوجوانان مشغول به فعاليت هستم كه خوشبختانه با كسب نائب قهرماني نوجوانان آزادكار اين استان در رقابتهاي قهرماني كشور، مزد واقعي تلاشمان را گرفتيم. به هر ترتيب در هر مقطع و جايگاهي مي‌توان به كشتي خدمت كرد، پس بهتر آنكه در زادگاه خودم و در سطوح پايه به اين كار مشغول باشم.

طلايي در پايان اظهار داشت: به هر حال اميدوارم برخي هيئت‌هاي كشتي با برطرف كردن مشكل رضايت نامه كشتي گيران، كمي از فشار حاشيه‌اي رقابتهاي ليگ را كاسته و با همكاري و تعامل لازم، زمينه برگزاري هرچه بهتر اين پيكارها را فراهم آورند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1576 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *