خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / بی قانونی فدراسیون کار دستش داد

بی قانونی فدراسیون کار دستش داد

بازدیدها: 26

اتخاذ تصمیمات کدخدامنشی و مغایر با اساسنامه لیگ توسط رئیس فدراسیون و زیر مجموعه هایش فضای لیگ کشتی آزاد را ملتهب کرد.

 تا آنجا که در هفته دوم با عدم مجوز به کشتي گير روسي تيم صنايع و معادن ،اين ديدار با اعتراض مسئولين صنايع برگزار نشد و در همين راستا مدير کل تربيت بدني همدان خبر از انصراف تيمهاي همداني داد .اي کاش فدراسيون به قوانين داخلي خود پايبند بود تا شاهد اين گونه مسائل که به حيثيت ورزش اول کشور لطمه مي زند، نباشيم.

 مديركل تربيت بدني همدان گفت: تيم‌هاي كشتي اين استان به طور رسمي از حضور در ليگ برتر كشور انصراف دادند.
هيات كشتي استان در پي اعتراض به تصميم فدراسيون كشتي نسبت به اعلام نتيجه ديدار دو تيم صنايع و معادن همدان با گاز مازندران، ا نصراف نمايندگان اين استان از شركت در ليگ برتر كشتي آزاد امسال را اعلام كرد.
همچنين از سوي استاندار همدان نامه‌اي خطاب به علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني كشور در خصوص رسيدگي به مشكلات بوجود آمده ارسال شده است.

تيم كشتي صنايع و معادن همدان روز گذشته به دليل عدم موافقت نماينده فدراسيون كشتي مبني بر حضور نريمان اسرافيل اف كشتي گير روسي الاصل صنايع در مقابل گاز مازندران، از حضور در اين مسابقه خودداري كرد.

با حضور نيافتن تيم كشتي صنايع و معادن همدان مقابل تيم گاز مازندران در چارچوب رقابتهاي ليگ كشتي آزاد، سازمان ليگ فدراسيون نتيجه اين ديدار را ‪ ۷‬بر صفر به سود تيم ميزبان اعلام كرد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *