خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / جام جهانی بدون برگزاری مسابقه انتخابی

جام جهانی بدون برگزاری مسابقه انتخابی

بازدیدها: 4

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و تیم نفت تهران در تازه ترین مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی اهداف و برنامه های کوتاه مدت تیم ملی را بیان کرد.

وي از شرکت در جام جهاني روسيه با تيم منتخبي از نفرات برتر و برگزيده ليگ ، قهرمان کشوري، جام تختي و جام ياشاردوغو خبر داد، همانند سال قبل.
البته عملکرد کادر فني تا به امروز مثبت ارزيابي مي شود و عدم برگزاري مسابقه انتخابي با توجه به انتخابي جام تختي و ليگ منطقي به نظر مي رسد، اميد آن ميرود که کادر فني عادل و صادق تيم ملي با بررسي تخصصي و به دور از هرگونه تعصب شخصي شايسته ترين نفرات را انتخاب نمايد.

غلامرضا محمدی در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي با بيان اين مطلب افزود: پس از پايان رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد اولين برنامه ما برگزاري رقابت‌هاي انتخابي جام تختي طي روزهاي ۷ تا ۹ بهمن ماه است.

وي ادامه داد: پس از آن برگزاري رقابت‌هاي بين‌المللي جام تختي در اواخر بهمن‌ماه را پيش رو داريم كه بر اساس سهميه‌هايي كه مشخص مي‌شود،  نفرات حائز شرايط، در اين مسابقات شركت مي‌كنند.

دارنده دو مدال نقره جهان تصريح كرد: همچنين تيم منتخبي از رقابت‌هاي قهرماني كشور نيز در بهمن ماه به يك تورنمنت بين‌المللي اعزام مي‌شوند كه به زودي پس از برگزاري جلسه‌اي، اسامي نفرات حاضر در اين رقابت‌ها اعلام مي‌شود كه ما حضور در جام ياشاردوغو تركيه را بعنوان يك جام معتبر به فدراسيون كشتي پيشنهاد داده‌ايم.

دارنده دو مدال برنز جهان تأكيد كرد: برنامه اصلي ما در سال جاري حضور در رقابت‌هاي جام جهاني روسيه در اواسط اسفندماه است كه ما با بررسي عملكرد كشتي‌گيران در رقابت‌هاي قهرماني كشور، ليگ، انتخابي جام تختي، تورنمنت جام ياشاردوغو و جام تختي با تيمي از نفرات با تجربه و جوان بدون برگزاري مسابقه انتخابي راهي اين رقابت‌ها مي‌شويم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: سال آينده كار بسيار سختي را پيش رو داريم، حضور در رقابت‌هاي جهاني روسيه و بازي‌هاي آسيايي ۲۰۱۰ گوانگ‌ژو دو ميدان مهم براي ما است كه اميدوارم بتوانيم با برنامه‌ريزي مناسب در پايان اين دو رقابت پيام‌آور شادي براي مردم ايران باشيم.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *