خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / ادعای رباط مرادی درباره اخراج از اردو

ادعای رباط مرادی درباره اخراج از اردو

بازدیدها: 27

 كشتي‌گير وزن ۹۶ كيلو گفت: پيش از مسابقات جهاني ۲۰۰۹، محمدعلي صنعتكاران گفت چون در مراسم ختم مادر حسن حميدي شركت نكرده‌ام بايد از اردو خارج شوم.

عليرضا رباط‌مرادي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: پيش از مسابقات جهاني دانمارك و بعد از حضور در جام جايزه بزرگ باكو كه به مقام سوم رسيدم،‌ مدير تيم‌هاي ملي گفت چون در مراسم ختم مادر حسن حميدي شركت نكرده‌اي، از اردو خارج شو. به او گفتم اين موضوع چه ربطي به تيم ملي دارد كه جواب داد من بيشتر از تو كت و شلوار پاره كرده‌ام.
وي با اشاره به از دست دادن دوبنده تيم ملي در سال‌هاي ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ تصريح كرد: سال گذشته درون اردوي تيم ملي مبارزه‌ام با جعفر دليري ۱۱ بر سه به نفع من بود و باقي حريفانم را با امتياز بالاتر شكست مي‌دادم؛‌ اما از اردو خط خوردم. وقتي با رئيس هيات كشتي تهران ديدار كردم او گفت مربيان تيم ملي از نحوه تمرين كردن شما راضي نيستند. گفتم كدام تمرين؟ در سال المپيك مجموعا سعيد ابراهيمي را هفت بر پنج بردم. پيش از دانمارك حتي يك بار هم نگذاشتند با او تمرين كنم.
اين كشتي‌گير تهراني ادامه داد: از ۱۳ سالگي تا امروز كه ۲۸ ساله هستم هر روز تمرين مي‌كنم؛ اما حالا ديگر قصد كشتي‌ گرفتن ندارم. آنها با من دشمني دارند. چند سالي است نفر اول و دوم مسابقات انتخابي مي‌شوم؛ ولي فايده‌اي ندارد. وقتي از اردو بيرونم كردند، به اين نتيجه رسيدم.
رباط‌مرادي در مورد عدم حضورش در مسابقات ليگ برتر گفت: حتي يك نفر هم زنگ نزد كه بخواهد تيمش را در ليگ همراهي كنم. دليلش را نمي‌دانم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *