خانه / ورزش باستانی / ورزش زورخانه اي / نتایج مسابقات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی

نتایج مسابقات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی

بازدیدها: 310

رقابتهاي مهارتهاي فردي زور خانه‌اي و كشتي پهلواني كشور روز جمعه در شيراز با قهرماني تيم اصفهان پايان يافت .

اين مسابقات كه در سالن شهيد آيت الله دستغيب شيراز بر گزار شد پس از اينكه اصفهان به مقام نخست دست يافت، تيم‌هاي همدان و لرستان دوم و سوم شدند .

تيم فارس، ميزبان اين مسابقات در جاي ششم قرار گرفت و اين امر در حالي اتفاق افتاد كه سال گذشته عنوان بيستم را كسب كرده بود .

نتايج چند رشته برگزار شده به شرح زير است:

در رشته سنگ ابوالفضل كاووسي از اصفهان اول شد ، فرشاد حيدر رضايي و حميد رضا ترابي به ترتيب از همدان و كرمان دوم و سوم شدند .

در رشته دو ميل، زين العابديني از اصفهان به مقام قهرماني رسيد ، رسول رهنما از فارس در جاي دوم قرار گرفت و رضا يدالهي از همدان سوم شد .

در رشته ميل سنگين ، سلمان خبيري از اصفهان بر سكوي نخست ايستاد، علي خداوردي از چهار محال و بختياري دوم و احمد رضا پيرياني از همدان سوم شد.
در چرخ چمني پس از اينه احمد علي بيگ از اصفهان اول شد، روح الله سواد كوهي و توحيد فتحي به ترتيب از اصفهان و گلستان دوم و سوم شدند.

كشتي وزن ‪ ۷۰‬تا ‪ ۸۰‬كيلوگرم ، فريبرز نقدي از لرستان عنوان نخست را به خود اختصاص داد حامد رضايي از كرج دوم شد و فولاد طاهر نژاديان از كردستان به مقام سوم دست يافت .

و در وزن ‪ ۸۰‬تا ‪ ۹۰‬كيلوگرم، حميد كمروند از همدان اول شد، مهدي يكه از خراسان رضوي بر سكوي دوم ايستاد و پيمان محمدي از كردستان هم سوم شد .

در رقابتهاي مهارت‌هاي فردي و كشتي پهلواني كشور كه به مدت سه روز در شيراز به طول انجاميد ‪ ۲۴‬استان با هم به رقابت پرداختند .

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

ورزشکاران باستانی در ماه محرم

بازدیدها: 265در کنار عزاداری برای مصائب امام حسین (ع)و واقعه روز عاشورا این ماه را …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *