خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / وقتي كشتي گير نداريم چطور كشتي بگيريم

وقتي كشتي گير نداريم چطور كشتي بگيريم

بازدیدها: 22

پس از كناره گيري از ليگ برتر كشتي فرنگي
سرپرست تيم كشتي گاز اردبيل گفت: همه كشتي گيران ما به دنبال حضور در تيم ملي و همچنين حضور در جام يادگار امام هستند بنابراين كسي را نداشتيم كه با آنها مقابل گاز كرمانشاه قرار بگيريم.

علي اشكاني سرپرست تيم كشتي فرنگي گاز اردبيل در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران افزود: چهارشنبه هفته گذشته به فدراسيون نامه اي ارسال كرديم و خواستار به تعويق افتادن مسابقه هاي ليگ برتر كشتي فرنگي شديم اما فدراسيون پاسخي به اين نامه نداد.

وي گفت: البته در همان زمان خبري منتشر شد كه رقابت هاي ليگ برتر كشتي فرنگي به تعويق افتاده است اما به طور رسمي چيزي به ما اعلام نشد.

اشكاني تصريح كرد: همه كشتي گيران ما به دنبال حضور در اردوي تيم ملي و انتخابي جام يادگار امام هستند به همين علت كشتي گير نداريم كه بتوانيم با آن در مسابقه ليگ برتر مقابل گاز كرمانشاه به ميدان برويم.

سرپرست گاز اردبيل افزود: ما مشكلات خود را به گوش فدراسيون كشتي رسانديم و اينكه گاز كرمانشاه به اردبيل آمد و برگشت و هزينه هايي را متحمل شد مقصر فقط فدراسيون است.

اشكاني خاطرنشان كرد: با وضعيت موجود سال آينده به هيچ وجه نمي توانيم به حضور در ليگ برتر كشتي فرنگي فكر كنيم حتي اگر خود فدراسيون هم بخواهد بعيد است بتوانيم شركت كنيم ، بنابراين اينكه ما را تهديد مي كنند سال آينده از حضورمان در ليگ برتر جلوگيري مي شود بي معني است.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1564 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *