خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / برگزاري اردوي سوم تيم كشتي جوانان همراه با تمرينات بزر

برگزاري اردوي سوم تيم كشتي جوانان همراه با تمرينات بزر

بازدیدها: 1

سرپرست تيم كشتي فرنگي جوانان گفت: سومين مرحله از اردوي آماده‌سازي تيم جوانان را همراه و در كنار اردوي بزرگسالان برگزار خواهيم كرد.

حسام‌الدين جعفري روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا خاطر نشان كرد: در طول دو اردوي قبلي كه با حضور پرتعداد فرنگي كاران جوان همراه بود، توانستيم حدود ‪ ۱۵‬كشتي گير آماده تمرينات را مشخص كرده تا اردوي سوم را با همين تعداد و در دل اردوي بزرگسالان در خانه كشتي برگزار كنيم.

وي در ادامه افزود: اين بدان معنا نيست كه اردونشينان قبلي را از ياد برده‌ايم و از اين پس با همين تعداد تمرين خواهيم كرد، بلكه در اردوي چهارم سعي ما بر اين است كه دوباره در حدود ‪ ۳۶‬فرنگي كار جوان را زير نظر بگيريم.

جعفري برنامه ريزي تيم جوانان ايران را بسيار دقيق و كارشناسي خواند و گفت: اردوي سوم تيم ملي از روز ‪ ۹‬بهمن ماه در خانه كشتي استارت خواهد خورد و اردونشينان تا بيستم بهمن ماه در اردو مي‌مانند. سپس بعد از يك دوره استراحت كوتاه دوباره اردوي چهارم را در روز ‪ ۲۷‬بهمن ماه برگزار مي كنيم و فرنگي كاران اردونشين را تا روز ‪ ۸‬اسفند ماه زير نظر خواهيم گرفت.

سرپرست تيم كشتي جوانان ايران با ابراز رضايت از عملكرد و ميزان پيشرفت اردونشينان جوان عنوان كرد: خوشبختانه در طول برپايي اردوهاي قبلي شاهد نتايج مطلوبي در روند آماده‌سازي بچه‌ها بوديم و در نظر داريم پس از اردوي چهارم با برگزار رقابتهاي انتخابي، نفرات منتخب را به جام سيراكوف بلغارستان اعزام كنيم.

مربي اسبق تيم ملي بزرگسالان در ادامه گفت: ما در سال آتي علاوه بر تورنمنت هاي مختلف تداركاتي، مسابقات آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬چين و همچنين رقابتهاي جهاني ‪ ۲۰۱۰‬مجارستان را نيز پيش رو داريم كه بايد از هم اكنون براي هر كدام از آنها برنامه ريزي دقيقي صورت گيرد.

جعفري در پايان با اشاره به رقابتهاي انتخابي تيم ملي جوانان اظهار داشت:

فرنگي كاران جوان به دليل حضور در مسابقات انتخابي شرايط حضور در پيكارهاي يادگار امام (ره) را ندارند و ما اولويت برنامه هايمان را روي رقابتهاي انتخابي تيم ملي كه با فاصله كمي بعد از جام يادگار برگزار مي شود، معطوف كرده ايم. با توجه به اين مسئله هيچكدام از فرنگي كاران انتخابي تيم ملي در جام يادگار حضور نخواهند داشت.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *