خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / لیگ تمام شد اما…؟

لیگ تمام شد اما…؟

بازدیدها: 22

منحصر به فرد ترین مسابقات تحت عنوان لیگ آن هم از نوع برتر با قهرمانی تیم نفت به اتمام رسید.

برگزاري ليگ بدين شکل ، هر علاقه مند و دلسوز کشتي را آزرده خاطر مي کند. لیگی که تا هفته های پایانی یارگیری تیمها ادامه داشت و از طرفی بسیاری از قهرمانان از شرکت در این مسابقات جا ماندند، که یکی از بارزترین پیامدهایش نتایج مرحله پایانی بود که تمامی دیدارها بدون حساسیت و با اختلاف زیاد رقم خورد.
این امر نشان از عدم برنامه ریزی کارشناسی دارد، که متاسفانه افرادی چسبیده به کشتی و غیر متعهد تنهابرای رفع تکلیف هفتمین دوره لیگ را به بیراهه کشاندند.
شخص اول فدراسیون که با اعداد و ارقام کشتی را می شناسد و فرق مسابقات جهانی قبل و بعد از المپیک را نمی داند، در کنار مشاورانی که چندین سال از کشتی به دور بوده اند، با گماردن افراد غیر متخصص نسبت به دفع تیمهای شرکت کننده در لیگ اقدام کرده و می کند.
انصراف تیمها از لیگ فرنگی و ادامه این پیکارها با سه تیم یکی دیگر از آبروریزیهای فدراسیون است که به هیچ وجه قابل توجیه و دفاع نیست.
 امید آن می رود تا در آینده ای نه چندان دور مسئولان فدراسیون های بعدی از نحوه برگزاری و مدیریت لیگ کشتی پند گیرند تا با آبروی ورزشی که ریشه در فرهنگ و آئین این کشور دارد اینگونه بازی نکنند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *