خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / تنها غیبت سه کشتی گیر موجه بود

تنها غیبت سه کشتی گیر موجه بود

بازدیدها: 25

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از میان  کشتی گیران غایب در جام تختی تنها سه نفر با مجوز کادر فنی تیم ملی از حضور در این رقابت‌ها معاف بودند.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حسن رحیمی کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم بدلیل حضور در دوره آموزش سربازی نتوانست در جام تختی شرکت کند و مهدی تقوی و صادق گودرزی نیز بدلیل اینکه قصد داشتیم از این کشتی گیران در جام جهانی استفاده کنیم در این رقابتها شرکت نکردند.
وی ادامه داد :فردین معصومی بدلیل فوت مادر همسر خود چند روز ازتمرینات و اردو دور بود و بهمین دلیل برای شرکت نداشتن در این رقابتها نامه ای به کادر فنی و فدراسیون نوشته است که با توجه به دوری وی از تمرینات  این مورد باید بررسی شود  و شرایط سعید ابراهیمی نیز برای شرکت نداشتن در جام تختی باید مورد بررسی قرار گیرد تا تصمیم نهایی گرفته شود.
دارنده دودال نقره جهان در مورد غیبت دیگر نفرات در این جام اظهار داشت: غیبت سعید احمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم  بدلیل اینکه وی برای حضور در جام یاشاردغو وزن زیادی کم کرده بود با اجازه کادر فنی بود ولی کشتی گیرانی نظیر جمال میرزایی، اباذر اسلامی و مهران رضازاده نه تنها در جام جهانی و رقابتها قهرمانی آسیا جایی ندارند بلکه به احتمال فراوان برای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی نیز به آنها مجوز نمی دهیم.
دارنده دو مدال برنز جهان تصریح کرد: جام تختی امسال بدلیل برگزاری چند تورنمنت بین المللی و جام جهانی با استقبال خوب کشورهای خارجی همراه نبود ولی بهر حال ما در چند وزن شاهد مبارزات خوبی از نفرات داخلی خود بودیم و در مجموع به اهداف خود رسیدیم.
وی با بیان اینکه رضا یزدانی قول داده است از این پس در اختیار کادرفنی باشد اظهاراشت: یزدانی عملکرد خوبی در جام تختی داشت و می‌تواند عضو تیم ملی در جام جهانی باشد البته این امر مستلزم بررسی بیشتر کادر فنی است.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1573 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *