خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / نوروزي، اخلاقي و عبدولي معاف شده‌اند

نوروزي، اخلاقي و عبدولي معاف شده‌اند

بازدیدها: 43

ايرج قلاوند با بيان اينكه اميد نوروزي، سعيد عبدولي و حبيب اخلاقي با اجازه‌ي محمد بنا از حضور در مسابقات جام يادگار امام (ره) معاف شده‌اند گفت: احتمال دارد فرشاد عليزاده و امير علي‌اكبري نيز به اين ليست چند نفره اضافه شوند.

مربي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي در اين رابطه اظهار كرد: با توجه به عملكرد برخي فرنگي‌كاران تيم ملي در مسابقات جام جهاني ارمنستان محمد بنا به چند نفر از فرنگي‌كاران اجازه داده است تا در مسابقات جام يادگار امام (ره) حضور پيدا نكنند. فرشاد عليزاده نيز با توجه به اينكه هنوز مصدوم است احتمال دارد در جام يادگار امام (ره) شركت نكند. امير علي‌اكبري نيز اگر بخواهد در ۹۶ كيلوگرم كشتي بگيرد از حضور در جام يادگار امام (ره) معاف است ولي مي‌تواند در يك وزن بالاتر در مسابقات جام يادگار امام (ره) حاضر شود.
وي افزود: اسم حميد سوريان نيز در ليست نفراتي قرار دارد كه در جام يادگار امام (ره) كشتي مي‌گيرند، او در كشتي فرنگي ما يك استثناء است و هنوز نمي‌دانم كه آيا در اين جام حضور خواهد داشت يا خير به هرحال به اعتقاد من بايد در اين جام به نفراتي فرصت داد كه پشت سر سوريان قرار دارند.
قلاوند در پايان خاطرنشان كرد: ما در كشوري به عنوان قهرماني جام جهاني رسيديم كه خودش در اين رشته صاحب سبك است به هرحال اين پيروزي مي‌تواند سرآغاز تحولي بزرگ در كشتي فرنگي باشد، به شرط آنكه همه‌ ما كشتي فرنگي جديد ايران را باور كنيم.

 

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1577 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *