خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / اندر حکایت محرومیت جمال میرزایی

اندر حکایت محرومیت جمال میرزایی

بازدیدها: 20

روز گذشته خبر از محرومیت سه تن از غایبین جام تختی در محافل کشتی به گوش رسید ، که نام جمال میرزایی بیشتر به چشم می آمد.
داستان اختلاف سرمربی و کادر فنی با این کشتی گیر شایسته همدانی بر میگردد به باخت وی در مسابقات جهانی دانمارک ،  کوتاهی کادر فنی در آماده کردن جمال قبل از مسابقه و شکست وی در برابر حریف نه چندان مطرح کوبایی .
این سئوال به ذهن میرسد چطور کشتی گیری که چندی قبل از جهانی در جایزه بزرگ باکو موفق به شکست قهرمان جهان میشود ، اینگونه نزول میکند ،که جواب این سئوال را در عملکرد کادر فنی جستجو کرد. 

عملکرد جمال نشان میدهد که او از مسابقه فراری نیست و اگر آسیب دیده نبود حتما در جام تختی شرکت میکرد.
پای او در حال حاضر در گچ است و پزشکان اجازه تمرین را تا بهبودی کامل به وی نداند و عملا از شرکت در جام جهانی روسیه جا ماند .
اما کادر فنی ایشان را از شرکت در مسابقات انتخابی پیش رو محروم کرده و این امر شبهاتی را در ذهن می آورد که شاید غرض ورزی در این تصمیم دخیل باشد چرا که غلامرضا محمدی در یکی از برنامه های تلوزیونی (دایره طلایی) میرزایی را دروغگو خواند و از جملات نامناسابی در مورد این جوان آینده دار کشتی کشورمان استفاده کرد .
از این مسایل حاشیه ای که بگذریم ، قرار بر این است که میرزایی مدارک پزشکی خود را امروز برای فدراسیون کشتی ارسال کند تا پس از بررسی پزشکان مربوطه تصمیم گیری مجددی صورت پذیرد.
ما نیز امیدواریم که حقی ضایع نشود و از کادر فنی انتظار میرود تا اختلافات شخصی را در مسایل مهم کشتی دخیل نکند و به اهداف بزرگتر که همان حفظ سرمایه های کشتی و کسب موفقیت در میادین جهانی و المپیک است را لحاظ کند .

مگر کشتی ایران چند جمال میرزایی دارد؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *