خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / غلبه بر تيم قدرتمند آذربايجان کار بزرگی بود

غلبه بر تيم قدرتمند آذربايجان کار بزرگی بود

بازدیدها: 19

سرمربي اسبق تيم كشتي آزاد جوانان كشورمان با اشاره به كسب نايب قهرماني رقابتهاي جام جهاني گفت: غلبه بر تيم قدرتمند آذربايجان طي رقابتهاي جام جهاني آن هم در مسابقاتي كه روسيه ميزبان آن بود، كار بزرگ و قابل توجهي محسوب مي‌شود.

اكبر فلاح  در گفت و گو با  ايرنا خاطر نشان كرد: به هرترتيب اين نايب قهرماني از نايب قهرماني سال گذشته بسيار بهتر و دشوارتر بود، چراكه سال گذشته در كشورمان به اين عنوان دست يافتيم، اما امسال در شرايطي به فينال رسيديم كه آذربايجان، قهرمان سال قبل رقابتهاي جام جهاني را در مسكوي روسيه برديم.

وي در ادامه اذعان داشت:درست است كه توانستيم تيم قهرمان دوره قبلي را از پيش رو برداريم، ولي هيچكس توقع برتري نسبت به تيم قدرتمند روسيه را نداشت، چراكه روس‌ها قصد داشتند به هر ترتيب كه شده در كشور خود به قهرماني برسند.

سرمربي تيم كشتي آزاد تهران افزود: در مقابل تيم روسيه نتوانستيم آن طور كه بايد و شايد نتيجه بگيريم و در حالي مغلوب حريف شديم كه بيشتر نفرات عنوان دار تيم ملي كشورمان در مقابل حريفان روس خود به راحتي نتيجه را واگذار كردند.

فلاح ابراز داشت: زماني مي‌توان ادعا كرد كه كار بزرگي انجام داديم كه تيم روسيه را شكست دهيم. البته اين مساله دور از انتظار نيست ومي توان با خودباوري و بالا بردن توان روحي و رواني ملي پوشان اين خواسته را نيز برآورده كرد.

وي ضمن اشاره به باخت مهدي تقوي در فينال پيكارها گفت: به نظر من تقوي در اثر يك حادثه به حريف روس خود باخت، چراكه وي از نظر تكنيكي و توان بدني به حريف خود سر بود. درست است كه باتيروف نيز از كشتي گيران عنوان دار به حساب مي‌آيد، اما باز هم تقوي توان شكست او را داشت.

فلاح درخاتمه به پيشرفت محسوس رضا يزداني اشاره كرد و افزود: يزداني ثابت كرد كه در وزن ‪ ۹۶‬كيلوگرم نيز مي‌تواند به عناوين و پيشرفت قابل توجهي دست يابد و به نظر من اگر اين كشتي گير توانمند خودش را پيدا كند و در مسير درست قرار گيرد تا ساليان سال خيال همه را در وزن جديد راحت مي‌كند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1573 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *