خانه / سازندگان / اسپانسرها و علاقه مندان / رابطه هواداران با ورزش يعني رابطه خون با رگهاي بدن

رابطه هواداران با ورزش يعني رابطه خون با رگهاي بدن

بازدیدها: 244

مصاحبه اختصاصي با فريدون اندرخور يکي از خوش اخلاق ترين و با احساس ترين ليدرهاي تيمهاي ورزشي

از ديرباز معيار اهميت مسابقات و تورنومنت هاي ورزشي حضور تماشاچيان بوده و هست. افرادي که جا دارد از يکايک آنها تقدير و تشکر شده و دست پر مهر آنها را صميمانه فشرد و قدردان گرفتگي صدا و آزدگي و خوشحالي ايشان از شکست و پيروزي ورزشکاران بود. اين بار در جريان مسابقات جام تختي فرصت را مغتنم شمرديم تا با يکي از ليدرهاي پر جنب و جوش مازندراني گپي بزنيم و در مورد همکاري او با تيمهاي ملي سؤالاتي را مطرح کنيم.
کهن بوم: لطفا بیوگرافی خود را بفرمایید؟
فریدون آندرخور هستم ۴۱ سال سن دارم و حدود  ۲۵سال لیدر تيمهاي ورزشي خصوصاً تيمهاي ملي هستم.
کهن بوم: آيا خود شما ورزشکار هستيد يا فقط ورزشکاران را دوست داريد؟
بله تا حدي، در تیمهای محلات بازی میکردم و چند وقت نيز در تیم گسترش بازی کردم و در تیم آستان قدس چند مدت تمرين مي کردم ولی انتخاب نشدم.

کهن بوم: چقدر به لیدری علاقمندی؟
در  سالهای ابتدا در ورزشگاه تخمه مي فروختم. در زمانی که نادر دست نشان در ساری بازی می کردند.در چند بازی در زمان تخمه فروختن با شور تيمها را نيز تشويق مي کردم و چون با شور و حرارت اين کار را انجام مي دادم  کم کم لیدر شدم. اينگونه تشويق کردن در پوست و خون من هست.
کهن بوم: آيا با تيمهاي ملي به سفرهاي خارجي هم رفته ايد؟
بله، با تیم ملی فوتبال به کره جنوبی، با تیم ملی کشتی به آذربایجان و اخیراً نیز مسابقات چهارجانبه قطر بود.
کهن بوم: بجز ليدري درآمد ديگري نيز داريد؟
بله حرفه اصلي من آرایشگري است و خدارا شکر از درآمدش راضی هستم. ولي لیدری را فقط به خاطری عشقش انجام میدهم و درآمد زيادي ندارد.
کهن بوم: از نظر شما بوقچی با لیدر چه فرقي دارد؟
بوقچی مانند همان بازیکنان قديم فقط برای تعصب به تیمهايشان این کار را انجام مي دادند ولي لیدرها مانند بازیکنان پول مي گيرند. ولي بايد قبول کرد با مشکلات زندگي امروزه و از اين شهر به شهر ديگر رفتن و سختيهاي دوري از خانواده از اين چيزي که به ما ميدهند خيلي ناچيز به حساب مي آيد.
کهن بوم: اولین بار که برای لیدری پول گرفتید چقدر بود؟
بازي نساجی قائمشهر یه بنده خدا ديد ما با چه شور و شوقي تيم رو تشويق مي کنيم هزار تومان گذاشت تو جیب ما.
کهن بوم: آیا قبول دارید برخي ليدرها با دريافت پول ميادين ورزشي را به حاشيه مي کشانند؟
بله قبول دارم.ولی افراد سودجو از تعصبات افراد به تيمهايشان سوء استفاده کرده و در دهان آنها الفاظي را مي کارند که اغلب از پشت قضيه اطلاعي ندارند و به طور غير مستقيم بازيچه مي شوند. از قشر ليدر با عشق تر کسي را نمي توانيد در طرفداري تيمها پيدا کنيد.
کهن بوم: چگونه براي مسابقات برون مرزي فدراسيونها با شما هماهنگی می کنند؟
چند روز قبل از بازی با ما تماس می گیرند و طي جلسه اي ما را از روند کار مطلع مي نمايند و پاسپورت ما را برای تهیه بلیط می گیرند و با هماهنگي قبلي زمان پرواز را مشخص مي کنند.
کهن بوم: ما نيز به نوبه خود از شما دوست عزيز کمال تشکر را داريم و اميدواريم که هميشه وجود و صداي گرم شما را در ميادين ورزشي داشته باشيم و نيز براي شما و خانواده محترمتان آرزوي سلامتي و سربلندي مي نمائيم.

درباره‌ی admin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *