جام سيراکف بلغارستان

بازدیدها: 34

دلاور مردان جوان کشتي در روز دوم با يک طلا، يک نقره و دو برنز و در مجموع با ۱۱ مدال به کار خود پايان دادند.

در اين دوره از مسابقات کشتي گيران آزاد درمجموع با کسب ۳ مدال طلا، يک نقره و ۳ برنز

و در کشتي فرنگي نيز با يک مدال طلا،۲ نقره و يک برنز به کار پايان دادند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون کشتي در اين دوره از رقابت ها کشتي گيران اعزامي ايران در مجموع به ۱۱ مدال دست يافتند که ۷ مدال مربوط به روز شنبه و ۴ مدال هم اختصاص به روز يکشنبه دارد.

نتايج روز دوم اين مسابقات بدين شکل رقم خورد:

کشتي آزاد :

در ۵۵ كيلوگرم: همت كريمي راد در دور اول و در دو تايم ۹ بر صفر كشتي‌گير تركيه‌اي را شكست داد ولي در دور دوم در سه تايم و با نتيجه ۸ بر ۲ مغلوب حريفي از قزاقستان شد.وي در گروه شانس مجدد ابتدا حريف آمريکايي را در دو تايم با نتيجه ۴ بر يک شکست داد، اما در ديدار بعدي در سه تايم با نتيجه ۱۲ بر ۴ مقابل حريف ترکيه اي شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

در ۶۶ كيلوگرم: محمدمهدي يگانه جعفري در دو تايم و با نتيجه ۱۳ بر صفر كشتي‌گيري از الجزاير را از پيش رو برداشت و در دور دوم نيز در دو تايم و با نتيجه ۷ بر صفر حريف بلغارستاني را شكست داد، وي در دور سوم نيز در سه تايم با نتيجه ۵بر ۴ حريف اسلواکيايي را شکست داد و به ديدار فينال راه يافت که در ديدار پاياني با نتيجه ۱۰ بر ۳ مغلوب حريف ترکيه اي شد و  صاحب مدال نقره شد.

در همين وزن محمد يوسفي در سه دور با كشتي‌گيراني از بلغارستان روبر شد كه اين كشتي‌گيران را در دو تايم و با نتايج ۹ بر صفر، ۱۰ بر صفر و ۹ بر صفر شكست داد ، وي در کشتي نيمه نهايي مقابل حريف ترکيه اي ضربه فني شد. اما در ديدار رده بندي موفق شد در دو تايم با نتيجه ۴ بر ۲ حريف رومانيايي خود را شکست دهد و صاحب مدال برنز شود.

در ۸۴ كيلوگرم: مسعود فيض‌اللهي در دور اول در دو تايم و با نتيجه ۵ بر ۱ مغلوب كشتي‌گير تركيه‌اي شد .اين کشتي گير در گروه شانس مجدد در دو تايم با نتيجه ۱۳ بر صفر حريف بلغاري را شکست داد اما در ديدار رده بندي مقابل امير محمدي ديگر نماينده کشورمان در سه تايم با نتيجه ۴ بر يک شکست خورد و پنجم شد.

در همين وزن امير محمدي در كشتي اول خود در سه تايم ۷ بر ۳ حريف بلغارستاني را شكست داد، وي در دور دوم و در دو تايم ۶ بر صفر كشتي‌گير قزاقستاني را مغلوب كرد اما در دور سوم در دو تايم و با نتيجه ۱۱ بر ۲ مقابل حريف تركيه‌اي شكست خورد و در ديدار رده بندي با شکست فيض الهي صاحب مدال برنز شد.

در ۱۲۰ كيلوگرم: حامد اسدي در دور نخست و در دو تايم با نتيجه ۲ بر ۱ كشتي‌گير قزاقستاني را شكست داد اما، در دور دوم با ناداوري و در دو تايم با نتيجه ۳ بر ۱ مغلوب كشتي‌گيري از كشور ميزبان شد و از دور رقابتها کنار رفت.

روز شنبه در رشته کشتي آزاد عبدالله فولاوند مهران نصيري ومرتضي رضايي قلعه در اوزان ۵۰ ،۶۰ و ۷۴ کيلوگرم صاحب ۳ مدال طلا شدند و محسن کاظمي در وزن ۹۶ کيلوگرم به مدال برنزدست يافته بود.

آزادکاران جوان در مجموع با کسب ۶۳ امتياز در اين رقابتها قهرمان شدند.

كشتي فرنگي:

در ۵۵ كيلوگرم: ميلاد اميرفخريان در دور اول حريفي از تركيه را در دو تايم و با نتيجه ۳- صفر شكست داد ولي در دور دوم در سه تايم و با نتيجه ۳ بر ۱ مغلوب حريف قزاقستاني شد وي در گروه شانس مجدد ابتدا کشتي گيري از روماني را ضربه فني کرد اما، در ديدار رده بندي مقابل حريف قزاقستاني در دو تايم با نتيجه ۳ بر صفر شکست خورد و هفتم شد.

در همين وزن سامان عبدولي پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در دو تايم ۶ بر صفر كشتي‌گير فرانسوي را برد و در در سوم نيز در سه تايم  با نتيجه ۲ بر ۱ حريفي از قزاقستان را مغلوب كرد،اما در کشتي هاي بعدي خود ابتدا مقابل حريف آمريکايي شکست خورد و در گروه شانس مجدد با شکست ۲ بر ۲ مقابل حريف ترکيه اي از دور رقابتها کنار رفت.

در ۶۶ كيلوگرم : مهدي زيدوند در دور اول مقابل حريف آمريكايي در دو تايم با نتيجه ۲ بر ۱ پيروز شد،  در دوم در سه تايم و با نتيجه ۷ بر ۲ نماينده كرواسي را شكست داد اما ، در دور سوم در دو تايم و با نتيجه ۴ بر صفر مغلوب كشتي‌گير آمريكايي شد و از دور رقابتها کنار رفت.

در همين وزن يوسف قادريان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه ۷ بر ۵ و در سه تايم مغلوب حريف قزاقستاني شد، وي در گروه شانس مجدد ابتدا با نتيجه ۱۱ بر يک حريف قزاقستاني را شکست داد و در کشتي بعدي خود نيز حريف بلغارستاني را در دو تايم با نتيجه ۹ بر يک حريف بلغاري را شکست داد اما در ديدار رده بندي مقابل حريف آمريکايي در دو تايم با نتيجه ۷ بر صفر شکست خورد و پنجم شد.

در ۸۴ كيلوگرم: مصطفي خاقاني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در دو تايم حريفي از تركيه را پشت سر گذاشت،اما در کشتي سوم با نتيجه ۴ بر يک مقابل حريف بلغارستاني شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

در همين وزن ميلاد درخشي در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در دور دوم در دو تايم و با نتيجه ۳ بر صفر كشتي‌گير ايتاليايي را مغلوب ساخت. وي در کشتي دور سوم خود ۳ بر صفر مغلوب حريف آمريکايي شد و در گروه شانس مجدد نيز ۳ بر يک مقابل حريف قزاقستاني شکست خورد و از کسب مدال بازماند.

در ۱۲۰ كيلوگرم: پارسا نظري پس از استراحت در دور اول در دور دوم كشتي‌گيري از كرواسي را ضربه‌ فني كرد، وي در دور سوم حريف بلغارستاني را در دو تايم با نتيجه ۶ بر صفر شکست داد و به ديدار فينال راه يافت.نظري در ديدار نهايي نيز در سه تايم حريف قدرتمند مجاري خود را با نتيجه ۵ بر ۲ شکست داد و صاحب مدال طلا شد .

روز شنبه در رشته کشتي فرنگي امير کعب عمير  در وزن ۵۰ کيلوگرم  از تيم فرنگي نوجوانان و کمال محمد عليزاده در وزن ۷۴ کيلوگرم صاحب مدال نقره شدند و مجتبي ممي زاده در وزن ۹۶ کيلوگرم به مدال برنز دست يافت.

تيم کشتي آزاد جوانان با ۱۲ کشتي گير  و تيم فرنگي جوانان با ۹ کشتي گير  و تيم نوجوانان با ۵ کشتي گير در رقابتهاي جام سيراکف که طي روزهاي شنبه و يکشنبه هفته جاري در شهر صوفيه بلغارستان برگزار شد،حضور داشتند

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلای 2012 کمیل قاسمی

پس از ۱۰ سال بالاخره مدال طلای کمیل قاسمی تحویل شد.

بازدیدها: 568 کمیل قاسمی سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند. در سفر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *