وزن كشي سه وزن نخست

بازدیدها: 15

مراسم وزن‌كشي اوزان ۶۰، ۷۴ و ۹۶ كيلوگرم رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني آسيا در هند عصر امروز برگزار شد و نمايندگان كشورمان حريفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، در وزن ۶۰ كيلوگرم مسعود اسماعيل پور در دور نخست با شان لين از چين تايپه روبرو مي‌شود و در صورت پيروزي با برنده كشتي‌گيران كره‌ي شمالي و قزاقستان روبرو خواهد شد در اين وزن كه كشتي گيراني از قرقيزستان، هند، ژاپن و ازبكستان نيز حضور دارند، ۱۳ نفر وزن‌كشي كردند.
در وزن ۷۴ كيلوگرم كه ۱۴ كشتي‌گير حضور دارند سعيد رياحي در دور نخست با چائو از چين روبرو مي‌شود و در صورت پيروزي در دور بعدي با برنده كشتي‌گيران تركمنستان و كره جنوبي روبرو خواهد شد. در اين وزن كشتي‌گيراني از كره جنوبي، ژاپن، ازبكستان، هند، قزاقستان و قرقيزستان حضور دارند.
در وزن ۹۶ كيلوگرم رضا يزداني در دور نخست با لئو تين از چين تايپه روبرو مي‌شود و در صورت پيروزي در دور دوم با برنده كشتي‌گيران كره‌ شمالي و ژاپن روبرو مي‌شود در اين وزن  كه كشتي‌گيراني از كره جنوبي، ژاپن،‌ مغولستان و قزاقستان حضور دارند، ۱۴ كشتي‌گير وزن‌كشي كردند.

قربان قربان‌اف كشتي‌گير سرشناس ازبكستاني وزن ۹۶ کیلوگرم در اين رقابت‌ها حضور ندارد.
رقابت‌هاي سه وزن نخست مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا از ساعت ۱۳ فردا به وقت تهران در سالن اينديرا گاندي شهر هند برگزار مي‌شود.

مسابقات چهار وزن دوم روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1523 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *