خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / ابراهيمي دنبال جاي راحت در كشتي مي‌گردد

ابراهيمي دنبال جاي راحت در كشتي مي‌گردد

بازدیدها: 31

دارنده ۶ مدال كشتي جهان و المپيك گفت: سعيد ابراهيمي دنبال يك جاي راحت در كشتي مي‌گردد و اين آينده قهرماني‌اش را با خطر مواجه مي‌سازد.

عليرضا حيدري در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: ابراهيمي دنبال جاي راحت در كشتي مي‌گردد و توقع دارد از اين مسير ساده به آن چيزي كه مي‌خواهد برسد كه اين هم امر بعيد و غيرمنطقي است. او بايد سختي‌ها را به جان بخرد تا نتيجه بگيرد.
سرمربي سابق تيم ملي كه از نزديك ساعاتي از رقابت‌هاي جام شهيدشيرودي را تماشا كرد، درباره شكست ابراهيمي در اين مسابقات تاكيد كرد: او بايد تكليفش را با خود مشخص كند. با توجه به اينكه قرار است مسابقه انتخابي هم برگزار نشود،‌ اگر سال ديگر رضا يزداني در ۹۶ كيلو جا بيفتد، آن‌وقت ديگر جايي براي بازگشت ابراهيمي به ۹۶ كيلو وجود ندارد. قدوقواره اين كشتي‌گير به ۱۲۰ كيلو هم نمي‌خورد، او شايد در ايران خوب تمرين كند و همه را ببرد؛ اما با قامتي كه دارد در مصاف با كشتي‌گيري چون بلال ماخوف به مشكل مي‌خورد.
وي افزود: تغيير وزن براي ابراهيمي شايد پاك كردن صورت مسئله باشد. به عقيده من، يكي بايد بالاي سر او باشد. زماني كه مسئوليت تيم ملي را به عهده داشتم،‌ مي‌دانستم او باهوش است و جسور كه اين ۲ فاكتور بسيار خوب است. آن زمان فقط ضعف جسماني داشت كه مي‌شد برطرفش كرد. ابراهيمي كشتي‌گيري است كه دائم يكي بايد مراقبش بود تا آمادگي‌اش حفظ شود.
دارنده مدال برنز المپيك ۲۰۰۴ آتن با اشاره به اهميت برگزاري جام‌هايي چون شهيدشيرودي خاطرنشان ساخت: مسابقات خوبي بود. قطعا در آينده مي‌توان تيم‌هاي خارجي بهتري را نيز به اين رقابت‌ها دعوت كرد. ما بايد در طول سال علاوه بر جام تختي چند جام خوب ديگر داشته باشيم، به اين شكل مي‌توان رفته‌رفته پاي خارجي‌ها را به تورنمنت‌هاي‌مان باز كنيم. كشتي‌گيران داخلي خوبي هم در جام شهيدشيرودي حضور داشتند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *