خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / تفكرات غلط عده اي چسبيده به كشتي ، قانون شد

تفكرات غلط عده اي چسبيده به كشتي ، قانون شد

بازدیدها: 36

صبح امروز فدراسيون كشتي با اعلام لغو مسابقات انتخابي تيمهاي ملي شك بزرگي به تمامي دوستداران و كارشناسان ورزش كهن وارد كرد.

زمانيكه كادر فني تيم ملي آزاد سرپرستي تيم نفت را در ليگ برتر بر عهده گرفت و با اما و اگرهايي قهرمان ليگ شد و پس از آن با تيم نفت يا همان تيم ملي البته  با يك يار قرضي (رضا يزداني) به مقام قهرماني آسيا دست پيدا كرد ، لغو انتخابي ها دور از ذهن نبود.
مساله كه جدا از اثرات تخريبي براي ورزش اول كشورمان نشان دهنده موج منفي تفكرات گروهي  است كه در كنار يكديگر حاشيه امنيتي ساخته اند و در قبال تصميمات و غرض ورزيهايشان پاسخگو نيستند و از پشتوانه رئيس فدراسيون سود ميبرند.

وقوع چنين مسائل و تفكرات غلطي كه تبديل به قانون ميشود دور از ذهن نيست ، چرا كه شخص اول فدراسيون از جنس كشتي نيست و اين ورزش كهن را نمي شناسد و نائب رئيس فدراسيون نيز كه احتياجي به توضيح ندارد ، ايشان نيز همانند ما فوقش چندين سال از كشتي به دور بوده و به ورزشهاي رزمي تسلط بيشتري دارند و دبير فدراسيون نيز.. 
عليرغم هشدار جامعه بزرگ كشتي حتي مجموعه كوچك فدراسيون نشين ها جوابيه اي صادر نكرد.
دلسوزان و بزرگاني چون سيروس پور ، برزگر، جوادي، محبي، علي آبادي، سيم خواه،لرستاني، توكليان، اكبر نژاد، فلاح،  حيدري، رضايي و … درباره اثرات مخرب لغو انتخابي بارها هشدار داند اما كو گوش شنوا.
اي كاش فدراسيون و كادر فني بويژه آزاد خاطرات تلخ المپيك ۲۰۰۸ چين را مرور مي كرد كه چطور آقاي معزي پور كه ساليان متمادي از كشتي به دور بود با تفكرات كهنه و منفي آن شكست بي سابقه را رقم زد و پاسخگو هم نبود.
ديگر اختيار و سرنوشت اين ورزش بزرگ و تاريخي به دست چند نفر ( كادر فني ) افتاده و تفكرات خاص، همراه با غرض ورزيهاي شخصي تغيير دهنده راه كشتي ايران زمين است و از طرفي ديگر انگيزه اي براي مدعيان پوشيدن تيم ملي باقي نمي ماند و اين يعني نابودي سرمايه هاي كشتي.
فدراسيون نشين ها تنها جلوي پاهايشان را مي بينند و نتيجه گرا هستند و اين نشانه آن است كه اهالي فن و دلسوزان واقعي از كشتي به دورند.
وظيفه تمامي اهالي و دلسوزان كشتي در اين برهه از زمان اتحاد و همدلي براي احقاق حق اين ورزش مظلوم كشور است تا عده اي اندك از چسبيده هاي كشتي با آبروي اين رشته اينگونه بازي نكنند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *