خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / جاي ميرزايي در اردوي تيم ملي خاليست

جاي ميرزايي در اردوي تيم ملي خاليست

بازدیدها: 12

من در اين  سن جواني ز جهان سير شدم

صورتم گر چه جوان است ز دل پير شدم

اين روزها حال و هواي كشتي ايران هر علاقه مندي را آزرده خاطر ميكند ، پس از خبر لغو انتخابيها ، جمال ميرزايي كشتي گير شايسته ۸۴ كيلوگرمي كشورمان نيز حال و روز خوشي ندارد چرا كه با زبان بي زباني او را كنار زدند.
نميدانم مربيان تيم ملي در وزن ۸۴ كيلوگرم به دنبال چه هدفي هستند ، اما آنچه هويداست ، شمشيريست كه از رو براي جمال بسته اند و اهالي فن از كنار گذاشتن يكي از قهرماناني كه توانايي كسب مدال در روسيه را دارد افسوس ميخورند و كاري هم از دست كسي بر نمي آيد ، چرا كه كادر فني تيم ملي منطق خاص خود را دارد و به اهدافي ديگر كه شايد … باشد ، فكر ميكند.
ديروز با جمال ميرزايي ارتباط تلفني برقرار كرديم و او در ابتدا بيت بالا را سرود و شروع به درد دل كرد.
طبق گفته اش از آمادگي بالايي برخوردار است و روزي دو جلسه تمرين ميكند تا خود را براي حضوري قدرتمند در انتخابي و كسب پيراهن تيم ملي آماده كند ولي تازه خبردار شد كه خبري از انتخابي نيست و تيم ملي امسال انتصابيست.
بارها عنوان كرديم كه در كشتي چند جمال ميرزايي داريم ، كه با غرض ورزي عده اي خاص (كه چند صباحي براي رسيدن به مقاصد شخصيشان كشتي اين مرز و بوم را به چالش كشانيده اند) به حقشان نرسند.
اميد داريم كه لااقل سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كه خود زخم خورده بي عدالتي است و چندين مدال جهاني اش را از دست داده به فكر سرمايه هاي واقعي اين آب و خاك مقدس باشد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *