خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / آينده كشتي ايران به جهاني ‪ ۲۰۱۰‬منتهي نميشود

آينده كشتي ايران به جهاني ‪ ۲۰۱۰‬منتهي نميشود

بازدیدها: 309

قهرمان اسبق كشتي ايران و جهان گفت: مربيان تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با انتصاب كشتي گيران به جاي انتخاب، مسئوليت خود را در رقابتهاي جهاني ‪ ۲۰۱۰‬مسكو و بازي‌هاي آسيايي گوانگ ژو سنگين تر خواهند كرد.

محمد حسين محبي در گفت و گو با ايرنا خاطر نشان كرد: گذشته از تمامي مسايل فني و تخصصي برگزاري رقابتهاي انتخابي تيم ملي، بايد به اين نكته توجه داشت كه كادر فني با انتصاب كشتي گيران اعزامي به رقابت‌هاي جهاني مسكو بايد در صورت هرگونه شكست احتمالي، آماده پاسخگويي به انتقادات شديد باشند.

وي افزود: رقابت‌هاي جهاني ‪ ۲۰۱۰‬مسكو ميدان ساده و راحتي براي هيچكدام از تيم‌هاي مدعي دنيا نيست، چراكه تمامي كشورهاي صاحب نام كشتي جهان براي درخشش در اين ميدان بزرگ و معتبر از مدتها پيش سرگرم تجهيز و آماده‌سازي هستند.

پيشكسوت كشتي كشورمان ادامه داد: رقابت‌هاي انتخابي در وهله اول مي‌تواند حاشيه امنيت برخي از ملي پوشان كنوني و كشتي گيران عنوان دار كشورمان را از بين برده و آنان را همواره در كورس رقابت با نفرات بعدي خود نگه دارد محبي گفت: در طول سالياني كه در عرصه كشتي حضور داشتم، هيچگاه به ياد ندارم كه تيم ملي در تمامي اوزان با انتصاب و گزينش كادر فني انتخاب شود، البته بحث انتصاب در يك يا دو وزن تيم ملي آن هم در شرايط بسيار نزديك و پاياپاي صورت گرفته، اما هيچوقت در هر هفت وزن سابقه انتصاب نداشته ايم.

وي در خاتمه اضافه كرد: فدراسيون كشتي بايد به ياد داشته باشد كه آينده كشتي ايران به رقابت‌هاي جهاني ‪ ۲۰۱۰‬مسكو منتهي نشده و ما بايد طي ساليان متمادي از حضور پشتوانه‌هايي سود ببريم كه از دل رقابت‌هاي انتخابي سربلند كرده و كشف مي‌شوند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *