خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / آقاي صنعتكاران فدراسيون سردار ميخواهد نه سرباز !

آقاي صنعتكاران فدراسيون سردار ميخواهد نه سرباز !

بازدیدها: 59

مربي اسبق تيم ملي : آقاي صنعتكاران كه ميگويد من سرباز فدراسيون هستم بايد بداند كه اين رشته پهلواني احتياج به سردار دارد.

پس از مدتها مجالي پيدا كرديم تا با يكي از اسطوره هاي ورزش كشورمان تماس تلفني برقرار كنيم.
عباس جديدي را همگان به خوبي ميشناسند ، او اين روزها از عملكرد فدراسيون و فدراسيون نشين ها گله مند است ، چرا كه اعتقاد دارد روند كنوني، خسارات جبران ناپذيري به بدنه كشتي ايران وارد خواهد كرد و آينده اين رشته پر افتخار را به بيراهه مي كشاند.
وي در بخش ديگري از سخنانش به عملكرد ضعيف رئيس فدراسيون اشاره كرد و با توجه به اينكه او ورزشي نيست تنها نظرات اطرافيانش را قبول ميكند ، چرا كه قدرت تفكر و تصميم گيري در كشتي را ندارد.
جديدي از وجود دلالاني در عرصه كشتي نام برد كه فدراسيون را احاطه كرده و به حيف و ميل كردن منابع مالي فدراسيون (بيت المال) فكر ميكنند و نبض تيمهاي ملي را در دست گرفتند و لغو انتخابيها نيز ثمره تفكر اين افراد است چرا كه دستشان در دلالي كشتي گيران بازتر است.
در آخر اين نكته را ذكر كرد كه بالاترين بودجه فدراسيون كشتي مربوط به دوران آقاي يزداني خرم است و ضعيفترين نتايج تاريخ كشتي ايران در اين دوران رقم خورد ( يك نشان برنز مشترك در المپيك چين و … ) از رياست سازمان تربيت بدني درخواست كرد تا با كنار گذاشتن آقاي يزداني خرم و مجموعه ناكار آمدش به ورزش اول كشور خدمت نمايد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *