خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / رنگرز : ليگ فرنگي را تعطيل نكنيد.

رنگرز : ليگ فرنگي را تعطيل نكنيد.

بازدیدها: 6

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرگزاري (ايسنا)، اظهار كرد: اي كاش زمان از دست نمي‌رفت و ليگ فرنگي زودتر آغاز مي‌شد اما، با شرايط فعلي هم برگزار شدن ‌آن باز بهتر است.

ي ادامه داد: ليگ مي‌تواند مقداري از مشكلات مالي كشتي‌گيران را برطرف كند و باعث شناخته شدن پديده‌ها و پشتوانه‌ها شود. از سوي ديگر كادرفني هم در اين شرايط مي‌تواند نظارت مستقيم بر عملكرد كشتي‌گيران داشته باشد.
رنگرز درمورد علل استقبال كمتر از ليگ فرنگي نسبت به آزاد گفت: ليگ آزاد چندين سال است كه به صورت پيوسته برگزار مي‌شود اما، در كشتي فرنگي اين چنين نبوده است. از سوي ديگر ليگ آزاد همواره با ضابطه برگزار شده اما، در فرنگي نه كه همين رفتار سال قبل باعث شد اسپانسر قدرتمندي مانند حفاري از تيم‌داري منصرف شود. عمل نكردن برخي كشتي‌گيران نسبت به تعهدات‌شان نيز مزيد بر علت مي‌شود تا ليگ كشتي فرنگي شرايط آزاد را نداشته باشد.
دارنده مدال‌هاي طلا و برنز جهان درمورد راهكارهاي برداشتن تفاوت بين ليگ آزاد و فرنگي گفت: طرح برگزاري ليگ آزاد و فرنگي به صورت يك ليگ و استفاده از كشتي‌گيران در هر دو رشته در قالب يك تيم، طرحي است كه آلماني‌ها آن را در بوندسليگا امتحان كردند و در حال حاضر يك ليگ دارند كه كشتي‌هاي آزاد در كنار فرنگي برگزار مي‌شوند. حداقل مي‌توانيم اين كار را امتحان كنيم و براي سال اول مسابقات دسته يك را مانند بوندسليگا برگزار كنيم و پس از رفع نقاط ضعف، ليگ برتر را هم به همان شكل اجرا كنيم.
رنگرز در پايان درمورد تلاش خود براي حضور يك تيم از نوشهر در ليگ برتر فرنگي گفت: در حال رايزني هستيم تا با كمك دوستان زمينه حضور يك تيم فرنگي را در ليگ فراهم كنيم كه البته اگر ميسر شود، از نيروهاي جوان استفاده خواهيم كرد و اولويت‌مان قهرماني نخواهد بود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *